höger parkerings ljus
höger parkerings ljus
har helt plötsligt fått ett skumt el bekymmer. säkringen till parkerings ljuset på höger sida går hela tiden där av slocknar höger lyse bak + nummer plåts belysningen, kan gå några dar sen går säkringen. provat att kopplat bort nummer plåtsbelysningen. testat även nu att koppla bort kablarna till dragkroken men hjälper inte. någon som varit med om samma sak?/micke
Jag har varit med om att säkringen för min baklampa vänster bak gått sönder hela tiden. I mitt fall var det att kabelstammen som går bak hade legat o skavt mot "ryggstödsplåten" i baksätet.
Om den hänger ihop med framljusen vet jag inte, men de kan ju va värt att kolla den iaf. Bara att plocka ur baksätet så ser du den där.
Eller förresten, när du säger parkeringsljuset, menar du det fram? Eller menar du bakljuset?
Lycka till!
Om den hänger ihop med framljusen vet jag inte, men de kan ju va värt att kolla den iaf. Bara att plocka ur baksätet så ser du den där.
Eller förresten, när du säger parkeringsljuset, menar du det fram? Eller menar du bakljuset?
Lycka till!
jo tack. mitt va inte så allvarligt hade börjat skava lite så koppartrådarna kommit fram. hmm skumt att det funkade ändån.
Nsx: problemet var att kabelstammen hade hamnat mellan plåten bakom ryggstödet och kroken eller vad man ska kalla det som håller ryggstödet på plats. så när man hade folk i baksättet så kom stammen iklämm hårdare och orsakade kortis. mvh micke
Nsx: problemet var att kabelstammen hade hamnat mellan plåten bakom ryggstödet och kroken eller vad man ska kalla det som håller ryggstödet på plats. så när man hade folk i baksättet så kom stammen iklämm hårdare och orsakade kortis. mvh micke