nebelscheinwerfer, nebelschlussleuchte = dimljus, dimbaklykta
Kan vara bra att veta
I alla fall så går denna säkringen så fort jag slår på första läget på ljuset, med dimljusen på då.
Undrar vad ni andra kör för ampere på säkringen till dimljusen och vad ni har för styrkor på lamporna? (både fram och bak)
Dimljus, säkring och lampstyrka.
Dimljus, säkring och lampstyrka.
Senast redigerad av 1 Noicyman, redigerad totalt 0 gånger.
Kolla kablaget bakom ljusvredet, det brukar ha en tendens att smälta ihop där, vilket kan sluta i totalkatastrof. Skulle kunna tänka mig att kabeln som går över till bagageluckan skulle kunna skavas sönder, så spana in hur det ser ut där också.
Ser det bra ut så kan du ju lossa kontakterna till lyktorna och se om säkringen går då också.
Vad har du för säkring? Det ska vara 15A enligt manualen jag hade liggandes hemma.
Ser det bra ut så kan du ju lossa kontakterna till lyktorna och se om säkringen går då också.
Vad har du för säkring? Det ska vara 15A enligt manualen jag hade liggandes hemma.
Dummare har man knappt känt sig
Bytte till en ramp från en 87. Och på min förra ramp så sitter det en vanlig glödlampa på 21w.
Kopplade ur h3 bak och så funkar det kalas. Tycker dock det är lite konstigt då vi har lika dana säkringar.
Kanske får dra helt separata kablar och en egen strömbrytare med säkring till den bakre i framtiden.
Om det givetvis inte finns något enklare sätt?
Bytte till en ramp från en 87. Och på min förra ramp så sitter det en vanlig glödlampa på 21w.
Kopplade ur h3 bak och så funkar det kalas. Tycker dock det är lite konstigt då vi har lika dana säkringar.
Kanske får dra helt separata kablar och en egen strömbrytare med säkring till den bakre i framtiden.
Om det givetvis inte finns något enklare sätt?