Elhissar Urq

Behöver du delar? Sätt ut en köpesannons!
Audimannen2
GT-fanatiker
Inlägg: 564
Blev medlem: ons dec 28, 2005 13:08
Ort: Uppsala/Alunda

Elhissar Urq

Inlägg av Audimannen2 »

Provar här om nån har elhissar liggandes som ni vill sälja :D Gärna båda sidor men främst förar sidan. Behöver egentligen bara motorn men hör av er vad ni har.

//Dennis
Användarvisningsbild
gt_87
GT-fanatiker
Inlägg: 1624
Blev medlem: tis feb 28, 2006 09:25
Ort: Gotland

Inlägg av gt_87 »

har från audi 200 81:a vet ej oiom det kan va samma
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Vad hade du tänkt dig att betala? Jag har köpt på mig lite elhissar, men de har kostat mig runt 1000kr/kit. Har dock inte testat funktionen på något av kiten.
Audimannen2
GT-fanatiker
Inlägg: 564
Blev medlem: ons dec 28, 2005 13:08
Ort: Uppsala/Alunda

Inlägg av Audimannen2 »

gt_87 jag vet inte heller om det är samma :/. Edis jag är beredd att betala en peng om man säger för som sagt verkar svårt att hitta grejer, kikade ju på ebay igår också o kunde inte hitta nåt där :shock: Är dom kiten till Urq/GT elr äre till nån annan modell? Vad vill du ha för dom god bitarna då? Du kanske har lust att prova dom också bara så man vet att det funkar :D

//Audimannen2
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Mina är från uris/GT och de är inte alls lätta att få tag i, jag letade i flera år innan jag fick tag i det första kitet.

Hade jag varit du så hade jag i första hand letat upp någon Audi 80 eller 100 och testat om det inte går att plocka själva motorn från en sådan. Hade jag varit biltillverkare hade jag försökt använda samma motor i en massa olika modeller. Ett alternativ kan ju även vara att försöka pilla isär motorn för att smörja upp delarna.

Om det inte löser sig för dig ska jag försöka testa mina elhissar *yes*
Audimannen2
GT-fanatiker
Inlägg: 564
Blev medlem: ons dec 28, 2005 13:08
Ort: Uppsala/Alunda

Inlägg av Audimannen2 »

Kan jag tänka mig då det nästan bara var urisen som hade elhissar, inte så vanligt på gt ju. Har kikat lite på Audi 100 faktiskt och själva motorn såg ganska lika ut men numret stämde inte men kan ju gå för det, ska nog åka till nån skrot elr nåt o prova ta en sån motor först :D Motorn går nog inte att göra nåt åt då hela axeln går snett i hela motorn om man säger så den är nog sopslut. Låter bra det Edis :D
Skriv svar