Stora familje räsern ska säljas audi a6

Garagerensning? Sälja bilen? Gör det här!
evil.tweety
GT-fanatiker
Inlägg: 674
Blev medlem: lör aug 23, 2008 20:34
Ort: N

Stora familje räsern ska säljas audi a6

Inlägg av evil.tweety »

Audi a6 avant "kombi" 2,6l motor v6:a
Black Line= allt är svart inget krom.
Elhissar fram. vev bak.
Sport stolar.
Ecc Tyvärr är displayen spräckt men fungerar som det ska.
Drag krok. Ej löstagbar.
tak Rails.
Optik.
Bilen är 100% rök och djur fri. min dotter har astma och pälsdjursallergiker så väldigt viktigt att det skulle vara så.
Nästan nya vinter däck på aluminium fälgar.
Köpte precis ett par 17" fälgar till bilen begagnade. lite obalans i dom då det saknas centrum ringar till fälgarna.
Bilen är regelbundet servad. Bilen är en tysk import med 1 ägare i tyskland.Fulldokumentation finns på bilen. Nya bromsar runt om. dom fram har bara gått knappt 100mil, dom bak bytes för 1 år sen. Bytt koppling vid 25000mil. i samband med kopplingsbytet byttes även grenrörs packningar packboxar ventilkåpspackningar med mera.Ny olja i växellådan Red line syntetic sport.Nya stift och filter. Besiktigad med blankt papper nu mars. Jag ska byta kamrem på den och hjullager bak. och vatten pump. alla vätskor är utbytta mot nytt och fräscht. Nytt batteri sitter det i den oxå.
Förbrukningen ligger på 0,7liter milen landsväg och ca 0,8 blandat. bra för att vara en så stor bil.

Det mindre bra med bilen.

Lite rost börjar komma i fram skärmarna, men det är standard på dessa bilar. och lite rost på bagage luckan.Ac behöver fyllas. ska se om jag hinner fixa det.Alla lister sitter fast på bilen dom brukar vara en förbrukningsvara.

Ring för mer info. Ej mail.

Bvsa= priset går att diskutera.
Användarvisningsbild
Totti
GT-fanatiker
Inlägg: 898
Blev medlem: sön jul 01, 2007 11:49
Ort: Tran
Kontakt:

Inlägg av Totti »

bvsa? bara jag som inte ser priset?? *yea* *yes*
80quattro -85 ***
Audi Gt -86
Audi coupe -90
evil.tweety
GT-fanatiker
Inlägg: 674
Blev medlem: lör aug 23, 2008 20:34
Ort: N

Inlägg av evil.tweety »

Nej då tobbe det gör inte jag heller haha. 15000kr
Skriv svar