Audi GT coupe

Garagerensning? Sälja bilen? Gör det här!
Deas
Inlägg: 5
Blev medlem: fre jul 15, 2011 17:30

Audi GT coupe

Inlägg av Deas »

Hej, har en Audi GT coupe till salu. Mycket nytt å bytt, så som:
*Kamrem
*Vattenpump
*Spindelleder (båda sidor)
*Styrleder (båda sidor)
*Damasker
*Bärarmsbussningar (båda sidor)
*Fjäderbenslager (båda sidor)
*Bromsok å belägg ena sidan bak.
*Nya sulor runt om på 16"
Säkert mer som ja inte tänker på just nu.
Har kvitto på runt en 10-11,000

Är besiktad men avställd, har kört runt 150-200 mil efter besiktningen.
Klarat sig väldigt bra ifrån rost, finns lite bubblor på hjulhuskansterna men absolut inte farligt, annars har jag inte hittat nått.

Lite tråkigt finns också, bakljusen är lite spruckna, huvvajern är av, inredningen är grå skin och bra skick förutom förarstolen som är lite sliten å sprucken i sömmarna, torkarmotorn är seg men funkar som den ska (gick igenom besiktningen också) just nu funkar inte startmotorn pga kabeln mellan solenoiden å startmotorn är av men den ska in å fixas. Sidoblinkers blev stulna!!! Och locket till expansionskärlet fick jag inte med.

Priside:7,000.

Reg nr:MLA 206

Skriv om det är nått ni undrar. Vet inte hur man lägger till bilder men har en hög bilder som fås på begär.

Mvh Dea
Almen
GT-diggare
Inlägg: 96
Blev medlem: tis mar 08, 2011 21:36
Ort: LKPG
Kontakt:

Inlägg av Almen »

Kanske något sent att fråga, men finns den kvar? :)
Deas
Inlägg: 5
Blev medlem: fre jul 15, 2011 17:30

Inlägg av Deas »

hejsan, nej den är inte kvar, en kompis köpte den av mig ist, vet itne om han är intresserad av att sälja den.
Almen
GT-diggare
Inlägg: 96
Blev medlem: tis mar 08, 2011 21:36
Ort: LKPG
Kontakt:

Inlägg av Almen »

Okej, tack för så snabbt svar. Tråden var ju ändå rätt gammal :) Men jag letar vidare, inte så att det brinner i knutarna :)
Deas
Inlägg: 5
Blev medlem: fre jul 15, 2011 17:30

Inlägg av Deas »

Har pratat med han, och han var intresserad av att sälja den så vill du ha hans mail adress så får ni ta det och diskutera det sinsemellan. :)
Skriv svar