gr B-vingar säljes?

Garagerensning? Sälja bilen? Gör det här!
Quattro200
Inlägg: 3
Blev medlem: tor jan 17, 2013 21:05

gr B-vingar säljes?

Inlägg av Quattro200 »

Hej ny här.Skrotat min Urquattro förra månaden då jag blev på körd och bilen ser lite taskig ut så nu tröttnar jag att fixa den utan ställer in den långt långt in i lagårn hos polarn men nu till saken.Polarn uppe i Västerbotten har två eller tre riktiga GR B vingar till Ur Quattron som jag kan lura av han tror tom att jag kan få dom för 2500:- själv skall jag ha en då jag inte vet hur jag gör med min Audi.Dock så skall jag inte upp förens om några månader till han,någon som är intresserad av dom övriga två pris ca 2500:- st och dom är fina då jag sett dessa när jag vart upp till han.Han tröttnade på sina Audis och sålde av alla bilar och nästan alla tillbehör och köpte sig en riktig fet Merca och det enda som han har kvar är så vitt jag vet är vingarna.Men som sagt var åker upp först om någon månad och skall hjälpa han att bygga lite.
cosworth82
GT-intresserad
Inlägg: 36
Blev medlem: sön jan 01, 2012 14:43
Ort: billingsfors

Inlägg av cosworth82 »

vingar har jag men genom sök hans gömmor totalt för allt annat är av intresse va gäller urquattro osv allt från lampor till till skruv så de är ett brett spann ja letar:)
Quattro200
Inlägg: 3
Blev medlem: tor jan 17, 2013 21:05

Inlägg av Quattro200 »

Ok kollar vad som ev finns kvar,tror nog att han har sålt det mesta då det var några tyskar och köpte bilarna men jag kollar.
Skriv svar