Audi Coupé GT -85

Garagerensning? Sälja bilen? Gör det här!
Användarvisningsbild
Wallin
GT-fanatiker
Inlägg: 495
Blev medlem: ons okt 10, 2007 15:36
Ort: Vinterborg

Audi Coupé GT -85

Inlägg av Wallin »

Tänkte kolla om någon är intresserad av mig GT, då jag inte har tid eller plats för den tyvärr.. :(

Finns en del att fixa, men inget som någon med lite mekvana inte fixar.

alla delar som finns kvar förljer med, t.ex dörrar, bagagelucka, extra motor/låda och massa mer småplock, tror jag har en extra framvagnsbrygga med plus massa småplock.


Bild

finns en parkeringsskada på förarsidan, annars fräsch i lacken.

hör av er för mer info vid intresse! (PM, 0768293059 eller mail thomaswallin@live.se)

utgångspris 16000:- men kan absolut diskuteras med rätt köpare.
Senast redigerad av 1 Wallin, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
Wallin
GT-fanatiker
Inlägg: 495
Blev medlem: ons okt 10, 2007 15:36
Ort: Vinterborg

Inlägg av Wallin »

Ingen intresserad? *neutral*

Kommer med största sannolikhet läggas ut på blocket
ganska snart, tänkte ge er på forumet lite förtur.

Bara att höra sv sig om ni har några frågor!
Phoenix
GT-intresserad
Inlägg: 28
Blev medlem: tor mar 07, 2013 20:30
Ort: N

Inlägg av Phoenix »

Skulle denna skönheten inte vara värd mer? Det är ju så man blir mörkrädd.
Användarvisningsbild
Wallin
GT-fanatiker
Inlägg: 495
Blev medlem: ons okt 10, 2007 15:36
Ort: Vinterborg

Inlägg av Wallin »

I toppskick är den värd massor mer, men finns en del pyssel
innan den är körklar! *neutral*
Audimannen2
GT-fanatiker
Inlägg: 564
Blev medlem: ons dec 28, 2005 13:08
Ort: Uppsala/Alunda

Inlägg av Audimannen2 »

Så jäkla fin färg o såklart ovanligt på dessa med :D Min syster är väldigt intresserad av bilen, är väl bara 2 problem, hon vill ha den stå i garage och hon skulle kolla med hyresvärden om det går o ordna, sen sökte jag lite på Eniro och dt var 41 mil enkel till dig :/ Vi bor i Uppsala :D lite långt fast man har ju gjort det förut :D Ungefär hur mkt jobb är det med den innan det blir bil av den? Hur långt har bilen gått o är den fin invändigt?

/MVH Dennis
Användarvisningsbild
Wallin
GT-fanatiker
Inlägg: 495
Blev medlem: ons okt 10, 2007 15:36
Ort: Vinterborg

Inlägg av Wallin »

Vad roligt att hon är intresserad!

Ja det är ju ganska långt och den måste tas på trailer, men det är ju ingen omöjlighet :)

Inredningen är faktiskt fin förutom förarstolen som tyvärr är sliten på det vanliga stället, sitter sportratt i trä i den men tror jag har orginal kvar.

Bilen har gått ungefär 25000 har jag för mig, men står mer på mätaren då jag bytte den pga att belysningen la av.

Den behöver lite pyssel i framvagn och allmänt småfix för att bli helt körbar, den nötte däck fram då den användes förut.

Så lite genomgång av bilen behövs, men förmodligen inga större ingrepp! :)

Men den är otroligt fin och en dröm att köra när den är på vägen! :)

Kika i min projekttråd så finns lite mer bilder på inredning osv.
Audimannen2
GT-fanatiker
Inlägg: 564
Blev medlem: ons dec 28, 2005 13:08
Ort: Uppsala/Alunda

Inlägg av Audimannen2 »

Okej det låter ju bra ang. motor o inredning :D Har kikat lite i din projekt tråd men som sagt det är syrran som ska han bilen isf så hon får väl kika lite o fundera men är helt klart intresserad :D Okej så det kanske bara är lite justeringar o kärlek ang. framvagnen? Inga bussningar osv. som är slut o måste bytas?

/MVH Dennis
Användarvisningsbild
Wallin
GT-fanatiker
Inlägg: 495
Blev medlem: ons okt 10, 2007 15:36
Ort: Vinterborg

Inlägg av Wallin »

Vet att den måste ställas in då den sliter däck, tror bussningarna är okej!

Håller på och bråkar lite med tomgångsmotorn för tillfället som verkar ha kärvat ihop, men ska nog ha fixat så den går ordentligt innan ev. affär.

Lägger även ut den på blocket så snart den går som den ska så då är "forum-förturen" över :wink:
Audimannen2
GT-fanatiker
Inlägg: 564
Blev medlem: ons dec 28, 2005 13:08
Ort: Uppsala/Alunda

Inlägg av Audimannen2 »

Vi tar bilen *yes* Syrran är stört kär i bilen :D Vi var och tittade på garage idag så det är löst nu. Bil har vi fått tag på nu är det bara en kärra och chaffis som fattas, men tänkte kolla med dig om vi kunde kma på torsdag isf när det är röd dag, skulle passa oss väldigt bra iaf då syrran vill följa med o sen jobbar hon hela helgen, vad tror du om det? :D Har du fått nån ordning på tomgången?

//MVH Dennis
Användarvisningsbild
Wallin
GT-fanatiker
Inlägg: 495
Blev medlem: ons okt 10, 2007 15:36
Ort: Vinterborg

Inlägg av Wallin »

Ja torsdag funkar för mig, satsa på en stor bil för ni får plocka med er hur mycket ni vill av dom delar jag har kvar! *yes*

Har inte hunnit kika på den mer, men ska åka dit imorgon och göra vad jag kan med det jag har!

Om jag inte skulle hinna fixa det så anpassar jag priset på bilen efter det istället!

Vore skönt om ni skulle köpa den, har fått ett seriöst intryck av dig hittills och jag vill att bilen ska få en ägare som tar hand om den nu när jag inte har tid och plats längre!

Mvh Thomas
Audimannen2
GT-fanatiker
Inlägg: 564
Blev medlem: ons dec 28, 2005 13:08
Ort: Uppsala/Alunda

Inlägg av Audimannen2 »

Härligt då kör vi på det vettja :D Ja om syrran fick bestäma skulle vi åka men man har ju även jobb o tänka på :D Blir perfekt med en GT i familjen, en 85:a var ju min första bil o saknar den lite fast nu har man ju en uris o det är inte fel heller :D Ska vi höras i början på veckan här då, då har vi hunnit kika lite mer på kärra osv. PM:a ditt nr du så slår jag en pling i veckan.


/Med vänlig hälsning Dennis
Användarvisningsbild
Wallin
GT-fanatiker
Inlägg: 495
Blev medlem: ons okt 10, 2007 15:36
Ort: Vinterborg

Inlägg av Wallin »

Låter fint de! *yes*

vet inte om mina PM kommer iväg, kan inte se att dom skickats!

men mitt nummer står i annonsen och är 076-8293059.

Bara att höra av dig när allt är klart!

Mvh
Användarvisningsbild
Wallin
GT-fanatiker
Inlägg: 495
Blev medlem: ons okt 10, 2007 15:36
Ort: Vinterborg

Inlägg av Wallin »

såld.
Skriv svar