Audi coupé GT -88

Garagerensning? Sälja bilen? Gör det här!
Användarvisningsbild
frasseaudi
GT-diggare
Inlägg: 61
Blev medlem: mån jun 12, 2006 18:15

Audi coupé GT -88

Inlägg av frasseaudi »

Hej!

Måste tyvärr sälja bilen, för jag fick ett tillfälle att köpa en annan drömbil i mina ögon (mustang -65HT) så det finns ingen chans att behålla coupén då.

Jag har inte haft bilen mer än några månader, eftersom det här absolut inte var planerat.

Det är Audimelins föredetta bil som är i mycket bra skick besiktad och skattad, lackbehandlad av mej själv, alla dörrposter, bagaeluckeposten, motorutrymmet har också fått sej en omgång, bytt lite tänddelar, bytt fälgar till OZ fälgar som är vitlackade, bilen har gått ca18700 ärliga mil, få ägare, den har inget hål i förarstolen endast lite nött men ej hål, bakrutetorkarn funkar ,vajrarna till stolarna hela, så alla såna där klassiska saker som brukar vara sönder funkar perfekt.

Det som är negativt men oundvikligt på en 25år gammal bil är att den har nåt lacksläpp här och där som är ifyllt och en gammal omlackering på en del av förardörr under list så den skiftar något i vissa ljus, men annars en fantastisk lyster på lacken som får många att prata om bilen.

Det finns mycket mer att säga och skriva om bilen,så dra er inte för att ringa och fråga allt ni ev vill veta om bilen.

Jag har lagt ut den här nu på detta forumet, för att om några dagar sätta ut den på blocket, men jag vill att den ska komma i bra händer så jag låter nån här få första chansen att förvärva denna pärlan, ( bra bilder kan ni se på den från träffen hos bruzze 2010 som ni ser på första sidan på GT coupé.se) mer bilder kommer sen på blocket.

Så passa på att förvärva en klassiker, det finns inte så många kvar i detta skick som inte är sönderskruvade.

Tel:072-5305404 Pris: 30000kr (ingen diskussion, jag vet vad dom är värda, så den som först kommer med pengar får den)

Mvh Frasseaudi!
Användarvisningsbild
frasseaudi
GT-diggare
Inlägg: 61
Blev medlem: mån jun 12, 2006 18:15

* SÅLD *

Inlägg av frasseaudi »

Vill bara önska dom nya ägarna i Katrineholm lycka till o hoppas ni fick en problemfri hemresa.

Mvh Mikael Fransén
Skriv svar