Fan vad tråkigt!!
Kan säga dig det att folk kan inte använda blinkers heller.
Har skrivit många hotlappar sen den 3:e december då jag bärjade på posten och folk har för vana att parkera i min postenbil eller jävligt nära så jag inte kommer in i skåpet.
att folk inte kan vara ärliga o säga att dom kört på´n också. de kan ju sätta en lapp i rutan med nummer på eller vad som helst så man kan få tag på dom.
Trist du. Klarade sig dimljuset? Det är ju svårare att hitta än en blinkers. Sen blir det ju alltid extra jobb att räta ut kofångaren men det är ingen omöjlighet. Man skulle ha en inbyggd EMP-kanon så om någon kör på bilen så blåser den sönder all elektronik inom ett par meter.
Med risk för att bli petad för OT men, sen dom sparkade in förardörrn på bilen för mej så har jag haft vissa tankar på trampminor i dörrarna men det verkar aningen osmidigt vid sidokollision...
Appropå din skada så tur att strålkastarn inte fick en törn!
jo vissa kan blå neka med.
Stod o titta på en gubbe som skulle parkera framför min bil. O han backar rakt in i min så det tar mitt på kofångaren. Så när han var färdig så gick jag fram o kolla. Men det blev inget. Sen sa jag till han att han hade backat in i min o då bara glodde han på mig o sa att han skulle ha kännt de så fall. Men jag stod ju o kolla när backa in i min. Skiter väl jag i sa han o sen gick . Fan vad kokt jag blev. Men jag orka inte hålla på eftersom det inte blev ngt.
Såg fan inge kul ut de där. Håppas han skaffar backradar sen bara, när han inte vet vart hörnen på bilen är. Så slipper han kanske göra om de där på fler bilar.
Honda Africa Twin XRV750 -01
Subaru Impreza kombi -08
Seat ibiza fr 20vt -05 Såld
Subaru Impreza kombi -02 Såld
Aud A4 Avant -96 Såld
Audi Gt Coupé -85 Såld sugen på Gt igen
Audi 80cc -85 bortbytt mot en 850glt Såld
När min GT blev påbackad för två år sedan så knallade jag iväg och hämtade polisen.
Det var nog tur att jag inte tog tag i det på annat sätt eftersom killen som backade på min bil visade sig vara grovt kriminell och dessutom försöksutskriven efter ett par grova misshandelsfall.
Så personer i kostym behöver inte vara speciellt trevliga personer.