Nu har jag dock börjat inse att det finns en del personer ute i landet som är väldigt förvetna och vill att jag sprider registret vidare. Jag har dock sagt nej, för jag vill inte att detta ska komma ut. Jag vill inte riskera att det hamnar i fel händer så att det blir en "shoppinglista" för kriminella element... Urisägarna i min lista vill kanske inte att det sprids heller... Till saken hör att det faktiskt händer att folk blir RIKTIGT sura på mig för detta. Känns inte alls roligt att någon/några som kallar sig entusiaster reagerar på det viset. Kul? Inte alls...

När det gäller min uris så vill jag hålla priset hemligt, men det finns vissa som är såååå otroligt förvetna så att när inte jag säger priset så ringer de till och med till den före detta ägaren och försöker ta reda på priset! Säljaren säger dock att det är en sak mellan mig och köparen, så det är inte lönt att fler ringer, men jag kan bara inte fatta hur man resonerar när man gör så. Känns lite otrevligt och man funderar ju faktiskt på hur långt folk är beredda att gå...

Visst, det är väl trevligt att folk är så intresserade av bilmodellen, men det finns faktiskt gränser...