Hittade detta forum genom zatzy och det verkar ju vara ett bra forum.
Ska bli kul att hänga lite här, ska köpa mig en gt coupe till slutet av sommaren så man har något att göra i vinter innan man tar körkortet
Hoppas man lär sig mycket här då.
Mycket smart att kolla upp forum långt innan du köper bil, då kan man snoka fram nyttiga tips i jakten på den prefekta bilen.
Ta dig tid och leta upp en fin GT. Det finns faktiskt en hel del att välja på för tillfället.
Tjena!
Hade glömt bort detta forum måste ju börja skriva och vara lite aktiv här. Det vart aldrig någon gt coupe för mig vart en 80 gte istället. har kommit en bit på väg med de nu, är inte så långt till kortet så man får ösa lite nu sista biten. Tänkte att jag kan väll visa upp vad som händer med den. (fast att det inte är en gt coupe) men hoppas det gåt fint ändå. Hittar inget forum som snackar så mycket om 80 gte så man kan ju försöka här.
Välkommen tillbaka.
Den bilen har jag tjuvkikat lite på tidigare. Ser mycket fin ut
Du har nog en GT snart också med lite tur. Jag hade en Audi 80 innan.
Hade själv samma tanke, var hur nöjd som helst med 80:in... Men av en slump kom jag över en GT med trasig koppling och personen som ägde den ville ha en fungerande bil så det blev ett byte.
är också ny på det här forumet,köpte en audi gt coupe i dalarna för 3000kr,med 6mm på både sommar/vinter däck.ny list/bakljus,reflexramp ny.alu-fälgar.mm.