Har suttit och sökt efter lite fler bilar. Kom på den briljanta idén att söka på zzz85 i början på chassienumret och då dök det upp några hundra bilar ytterliggare. En hel del sedaner och en massa urisar
Coolt, då har man några fler timmars jobb framför sig
Men jag säger EN sak, Bilregistret är NEDLUSAT av felstavade modeller, man tror knappt att det är sant... Kul att äga en Audi qvattro Cupe eller en Audi qattro
starkt jobbat edis djupt imponerad. då har man 1 87a påställd nybesiktad i tisdags(plankt papper) stolt
och en 85: o en 86:a avställda. skulle varit kul o veta vart alla avstälda som stått länge vart dom håller hus?
ska bli riktigt kul att se resultat, hoppas bara du kollar alla sedaner oxå,
så kallade 90 , vad jag fått fram ska skulle audi sverige bara tagit hem ca 35st quattro av just 90n
90tq skrev:ska bli riktigt kul att se resultat, hoppas bara du kollar alla sedaner oxå,
så kallade 90 , vad jag fått fram ska skulle audi sverige bara tagit hem ca 35st quattro av just 90n
mvh andreas
Jag har inte kollat upp mot VV ännu, men det fanns 45 st 90 quattro reggade för ca 10 årsedan.
Ojojoj, nu har jag kollat upp sammanlagt 2243 kärror *pust*
För att komma med lite 90q-data så fanns det 46 st i listan (hittade en felstavad till...)
Av dessa är:
10 i trafik
11 skrotade
de andra 25 är avställda och 9 av de är avställda 2006 och framåt.
Inte en helt vanlig kärra med andra ord...
Edis skrev:Ojojoj, nu har jag kollat upp sammanlagt 2243 kärror *pust*
För att komma med lite 90q-data så fanns det 46 st i listan (hittade en felstavad till...)
Av dessa är:
10 i trafik
11 skrotade
de andra 25 är avställda och 9 av de är avställda 2006 och framåt.
Inte en helt vanlig kärra med andra ord...
och jag har TVÅ en avställd, men den andra rör på sig
tackar för infon,