gtcoupe.se dekaler..
- Henke_GT85
- GT-fanatiker
gtcoupe.se dekaler..
tjena edis.. jo jag tänkte kanske beställa några dekaler.. och är lite nyfiken på hur vissa ser ut bara.. de vanliga silver har jag ju sett.. men hur ser de små röda ut tex? kanske skulle vara nått? :P eller jag får väll beställa 2 av dem också så ser man ju :P
Har inte några sådana färdiga, men rent spontant så är det svårt med röda dekaler. De syns inte så bra som man kan tro på något annat än en vit bil egentligen. På en bilruta syns det inte alls mycket...
På en grå bil så tycker jag att silver blir bäst på rutorna och svart eller kanske silver på lacken. Silver på lacken blir väldigt diskret, men kan bli riktigt snyggt.
På en grå bil så tycker jag att silver blir bäst på rutorna och svart eller kanske silver på lacken. Silver på lacken blir väldigt diskret, men kan bli riktigt snyggt.
- Henke_GT85
- GT-fanatiker
hehe ok.. jo det kanske blir lite mkt med rött så det " blandas" ut med det andra kanske.. för den som ser lite dåligt vill säga hehe.. mjo jag har funderat lite.. silver verkar dock snyggt att ha på rutor och svart på lacken.. men iofs så har min bil mörk grå metallic.. kanske försvinner lite då.. men iofs vitt eller silver kommer nog att passa rätt bra på lacken.. funderar på att pulverlacka fälgarna vita och då kommer ju en vit text passa in mkt bra..
men vad är skillnaden på vit och silver? enligt bilderna på silver så ser de rätt så vita ut?
men vad är skillnaden på vit och silver? enligt bilderna på silver så ser de rätt så vita ut?