Såja... Då har väl några rövhål (Förlåt uttryckt) min stereo anläggning. Nästan 20 papp borta.
Inte kul o komma ut till sin bil med en krossad ruta. Inga super saker men spela jävligt bra ändå.
Dem hade hittat kablarna till tutan o dragit dem..
Ja jag fattar inte varför man ska ge sig på andras bilar..
Det var ju under ett uppbyggnads stadium, vilket syns på dörrarna.
Men jag var heltklart nöjd med det..
Beklagar verkligen!!! Vet precis hur du känner dig! Man vill bara ut och leta efter några som ser misstänkta ut... Tips är att ha koll på blocket efter dina prylar. Vi borde kanske inte lägga ut nån info om stereo på forumet. Det va väl inte så länge sedan vi pratade om stereo här? Fan va tråkigt...
men alltså fattar inte varför andra ska va å sno...
tänk alla som blir förstörda då de bygt nått åså förvinner de...
de borde nog tänka hur de hade varit ifall de satt i samma sitts!
Btw sammla in kvitton på olika högtalare mer än va du hade så kanske du få ut mer :P
Jag samlar ihopa kvitto på allt som går. Jag vill gärna ha ihopa fler kvitto på olika saker. Men trött man blir på det.
Så jävla tradigt e det.
Men det e inte lönt o kolla efter någon som ser misstänksam ut. Det gör alla i denna stan.
riktigt surt känns ja så jäkla drygt att börja om och bygga allt igen också.. Då blir det inga fäljar på ett tag är jag rädd för men jag behöver å andra sidan inte sälja dom på stört, dom ligger rätt bra där dom ligger
-Audi 80 Quattro V6 -94 -Audi 80 Quatrro -86 -Audi 80 Quattro -85
Jo det e ju riktigt surt. O maxbeloppet jag kan få ligger på 10,000. men jag hoppas på att vi kan ta dem snart i alla fall. Men det kommer upp ngt hela tiden. nu detta med bilen o ett par dagar innan det så blev mossans hund på cyklad o kissa blod så dår åkte det 2000 bara för att det var jour på djursjukhuset.