Tjena,
Någon som vet hur många GT och GT Quattro som fortfarande är registrerade i Sverige?
Ha de,
Johan
Audi GT- Quattro i Sverige?
Jag har ganska bra koll på läget, upptäckte en nyhet häromdagen så det finns fler GT quattros än vad jag trodde från början.
GT:s i mitt register:
1694
I Trafik 279
Avställda 655
Avregistrerade 331
Skrotade 429
GT quattro
114
I Trafik 27
Avställda 63
Avregistrerade 10
Skrotade 14
urquattro
294
I Trafik 49
Avställda 201
Avregistrerade 15
Skrotade 29
Jag kollade om de var i trafik eller ej i vintras, så av de avställda kanske en hel del är i trafik nu, framförallt när det gäller urisar.
GT:s i mitt register:
1694
I Trafik 279
Avställda 655
Avregistrerade 331
Skrotade 429
GT quattro
114
I Trafik 27
Avställda 63
Avregistrerade 10
Skrotade 14
urquattro
294
I Trafik 49
Avställda 201
Avregistrerade 15
Skrotade 29
Jag kollade om de var i trafik eller ej i vintras, så av de avställda kanske en hel del är i trafik nu, framförallt när det gäller urisar.
Borde gått och lagt mig vid det här laget för jag ska upp tidigt till Stockholm igen, men kunde inte låta bli att fixa denna sidan nu:
http://www.gtcoupe.se/fakta_antal.asp
Ska slänga in lite mer roliga uppgifter där så småningom, lite info om årsmodeller m.m.
http://www.gtcoupe.se/fakta_antal.asp
Ska slänga in lite mer roliga uppgifter där så småningom, lite info om årsmodeller m.m.

Om det är 49 Urisar påställda och 201 avställda och detta är vintersiffror så gissar väl jag på att det ställs på en 100 stycken till sommaren högst.
Det måste alltså finnas runt 100 urisar som står och dammar igen i villagarage, logar, lagerlokaler, bakgårdar, vardagsrum (eller nja, jag skulle nog vilja ha en där). Fan, man skulle ha pengar till att spåra upp och köpa loss en bunt av dom. Vilken investering!
Bruzze
Det måste alltså finnas runt 100 urisar som står och dammar igen i villagarage, logar, lagerlokaler, bakgårdar, vardagsrum (eller nja, jag skulle nog vilja ha en där). Fan, man skulle ha pengar till att spåra upp och köpa loss en bunt av dom. Vilken investering!
Bruzze
Kolla i listan på hemsidan, det vara bara 44 av de avställda urisarna som hade varit påställda under förra året. Sedan får man tänka på att det säkert finns en hel del importerade urisar som inte finns i min lista.
Många är nog långdragna renoveringar för man får ju hoppas att inga av dem står bortglömda och försvinner
Många är nog långdragna renoveringar för man får ju hoppas att inga av dem står bortglömda och försvinner

Hehe.. långvariga renoveringar va de ja.. hmmm..Edis skrev:Kolla i listan på hemsidan, det vara bara 44 av de avställda urisarna som hade varit påställda under förra året. Sedan får man tänka på att det säkert finns en hel del importerade urisar som inte finns i min lista.
Känner mig träffad =)