Lillebrorsan börjar närma sig 18-årsgränsen och bilbegäret ökar hela tiden, han får dock än så länge nöja sig med att övningsköra och pyssla med Photoshop. Han kör riktigt bra och han börjar bli riktigt duktig på PS. Han har gjort en massa kul saker och här är hans senste alster. Det är inget "mirakelfilter" som har löst detta, utan det är ett idogt "kalkernade" som gett dessa resultat.
Min GT, fast han ska fixa en mer detaljerad senare, jag ska bara snoka rätt på en bra bild först
Tjena fräcka bilder,jag som har letat efter en sådan bild så nu får din Gt bli mall för hur jag har tänkt mig lägga ränder på bilen.ska nu börja skissa lite tacka brorsan för bilderna.
aha det är så han gör.. satt och funderade på hur sjutton han kunde rita allt det där på fri hand men det är riktigt bra gjort, en annan skulle nog inte ha tålamod att sitta med sånt då åker jag till garaget istället
-Audi 80 Quattro V6 -94 -Audi 80 Quatrro -86 -Audi 80 Quattro -85
Den sista bilden påminner om en TV-serie som jag tittade på som ung. Jag kommer inte ihåg vad den hette men den var om en kille som skapade en data-kille. Han åkte i någon cool bil och när han skulle klä om så ropade han på markören som ritade om. Hjälp snälla vad heter den?
riktigt fräckt bara man har ork och tid och kunskap så :P tack för skisserna nu kan man ju göra lite bilder som man kan färglägga och känna sig som 7 igen ^^