Svart GT på blocket!

Har hamnar det GT-snacket som inte passar i någon av de andra forumen.
QuattroGmbH
GT-diggare

Svart GT på blocket!

Inlägg av QuattroGmbH »

Någon här som såg den svarta GT:n som var på blocket till för någon dag sedan? Svart -88:a med vita fälgar, riktigt fräsch såg den ut att vara. Förbanna den som hann före mig, skulle ju gå in och hämta nummret och slå han en pling nu på lunchen! :: :cry:
Användarvisningsbild
Simpa
GT-fanatiker

Inlägg av Simpa »

http://bilsnack.com/gt/viewtopic.php?t=1292

Jag va påväg att åka och titta på den med Sibba (tidigare ägare) men han vägrade att svara i telefon. :cry:
QuattroGmbH
GT-diggare

Inlägg av QuattroGmbH »

Okej, men det var inte den. :P

Den var ungefär likadan, annonsen las in fredag förra veckan, och var borta på söndag(igår). :shock:
16" vita fälgar, 5 ekrade, det är det enda jag kommer ihåg från den..
Användarvisningsbild
Simpa
GT-fanatiker

Inlägg av Simpa »

Ok, den missade jag helt. Förövrigt va den vita med realcar kjolar och stora vingen ute igen. Med ormskinnsimitation på dörrsidorna... :: många som bara äger bilarna en månad av nån anledning...
QuattroGmbH
GT-diggare

Inlägg av QuattroGmbH »

Jo den har jag sett, men vit är ingen färg för mig. ;P

Jag försöker hitta en någorlunda fräsch till en så bra pris som möjligt, har spanat in den där saffransgula/guld GT:n som ligger ute på blocket nu, men 25000 är mycket pengar. ::
Användarvisningsbild
Simpa
GT-fanatiker

Inlägg av Simpa »

Jag är mkt skeptisk till saffran måste jag säga... Jag anser att Edis är snyggare.
Jag ångrar att jag inte köpte den svarta quattron när den va ute, men jag hade precis köpt min vita så det kändes inte aktuellt då... Gillade inte vit innan, men jag har vant mig. tycker det är helt ok. Tycker svarta är snyggast, men man tappar skärpan i vissa linjer på bilen. Men det är min åsikt... Men GT´s är så mkt mer än färg, så det spelar nästan ingen roll.
QuattroGmbH
GT-diggare

Inlägg av QuattroGmbH »

Jaja, jojo det har du rätt i..
Ringde på den quattron faktiskt, men det var någon som skulle komma och kika på den samma dag, och otur nog så vart den såld.. Meen det går väl andra tåg, får väl fortsätta pilla på den jag har nu tills man hittar något nytt, hade planer på att lyfta ner en 3B-motor, men den jag har nu är för ofräsch för ett sådant projekt.. :roll:
Användarvisningsbild
Simpa
GT-fanatiker

Inlägg av Simpa »

Då kommer vi ringa på samma bilar i fortsättningen då... ;)
Skriv svar