Bilsport... igen...

Har hamnar det GT-snacket som inte passar i någon av de andra forumen.
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Bilsport... igen...

Inlägg av Edis »

I det senaste numret hittar man ett rätt stort reportage om en galen normann som har trimmat och byggt om en urquattro "lite".

Vad sägs om 859hk :shock:
Användarvisningsbild
Raven_LIII
GT-fanatiker
Inlägg: 409
Blev medlem: tis okt 12, 2004 12:57
Ort: Ljusdal i G

Inlägg av Raven_LIII »

Tackar för tippset.. Kanske blir o inhandla den då :)
<:gt 2.2l:>lillen
GT-tok
Inlägg: 115
Blev medlem: sön mar 06, 2005 19:48
Ort: k

Inlägg av <:gt 2.2l:>lillen »

oj oj oj fan måste nog fan åka in å¨köpa den nu måste änbdå in å handla snus
spq_mannen
GT-diggare
Inlägg: 50
Blev medlem: sön apr 03, 2005 07:22
Ort: lidk

Re: Bilsport... igen...

Inlägg av spq_mannen »

Edis skrev:I det senaste numret hittar man ett rätt stort reportage om en galen normann som har trimmat och byggt om en urquattro "lite".

Vad sägs om 859hk :shock:
he he galen o galen men driver man krb trading så.. finns ju resurserna till att ha en sån bil + att det ser ju bra ut med en demo bil med delar som man säljer....
<:gt 2.2l:>lillen
GT-tok
Inlägg: 115
Blev medlem: sön mar 06, 2005 19:48
Ort: k

Inlägg av <:gt 2.2l:>lillen »

´jooo läste det i går.. INGE fina grejer alla falll *yes* .... mitt ur q längtande blev något större i går hehhe
Användarvisningsbild
Raven_LIII
GT-fanatiker
Inlägg: 409
Blev medlem: tis okt 12, 2004 12:57
Ort: Ljusdal i G

Inlägg av Raven_LIII »

Jiss vilket kul bygge,, Fränast me lustgasen vid start.. :)
<:gt 2.2l:>lillen
GT-tok
Inlägg: 115
Blev medlem: sön mar 06, 2005 19:48
Ort: k

Inlägg av <:gt 2.2l:>lillen »

ää ja tyck lustgas ä för kärringar tycker bäst om REAL POWER ingen över laddning lr nåt sånt skit :wink:
spq_mannen
GT-diggare
Inlägg: 50
Blev medlem: sön apr 03, 2005 07:22
Ort: lidk

Inlägg av spq_mannen »

<:gt 2.2l:>lillen skrev:ää ja tyck lustgas ä för kärringar tycker bäst om REAL POWER ingen över laddning lr nåt sånt piiiiip :wink:
håller med.. men ska man ha såna efekter så e det nästan ett måste.. jalle fall för att hålla trycket uppe när de e så stor turbo
Användarvisningsbild
Raven_LIII
GT-fanatiker
Inlägg: 409
Blev medlem: tis okt 12, 2004 12:57
Ort: Ljusdal i G

Inlägg av Raven_LIII »

Ok... Läs artikeln igen.. Jag syftade på att han råkade ha lustgasen på så att gasen hade lagt sig i insuget, När han skuller starta så gick motorn upp till 10k varv på lika många millisekunder eller nått... :)

Sen e smaken som baken va gäller gas...
Ska inte yttra mig om det för jag har aldrig kört något me gas i...
spq_mannen
GT-diggare
Inlägg: 50
Blev medlem: sön apr 03, 2005 07:22
Ort: lidk

Inlägg av spq_mannen »

[quote="Raven_LIII"]Ok... Läs artikeln igen.. Jag syftade på att han råkade ha lustgasen på så att gasen hade lagt sig i insuget, När han skuller starta så gick motorn upp till 10k varv på lika många millisekunder eller nått... :)

Sen e smaken som baken va gäller gas...
Ska inte yttra mig om det för jag har aldrig kört något me gas i...[
/quote]

oki...ja just det han sköt ju motorn :oops: kommer själv inte o köra med gas..... men verkar nästa nödvändigt (tyvärr) om man ska få bra tider för det verkar ju som dom flesta värre bilarna gör det...
Användarvisningsbild
Raven_LIII
GT-fanatiker
Inlägg: 409
Blev medlem: tis okt 12, 2004 12:57
Ort: Ljusdal i G

Inlägg av Raven_LIII »

Men det finns väll olika klasser för det?? Eller??
Man behöver ju inte jämföra sin ogasade bil me en som e gasad... Fast vill man va snabbast i sverige av alla bilar så e de gas och jätte snurrbo som gäller :)
spq_mannen
GT-diggare
Inlägg: 50
Blev medlem: sön apr 03, 2005 07:22
Ort: lidk

Inlägg av spq_mannen »

Raven_LIII skrev:Men det finns väll olika klasser för det?? Eller??
Man behöver ju inte jämföra sin ogasade bil me en som e gasad... Fast vill man va snabbast i sverige av alla bilar så e de gas och jätte snurrbo som gäller :)

kan inte klassindelningen helt o hållet men tror det är klassat efter drivning altså fwd rwd 4wd rätta mig nån om ja har fel har för mig det va så förra året jalle fall .. men man kör ju altid mot sig själv ändå *L* för det e ju ens egna tid en vill förbättre sen om man slår andra e det ju ++ *hehe* *yes*
Användarvisningsbild
Raven_LIII
GT-fanatiker
Inlägg: 409
Blev medlem: tis okt 12, 2004 12:57
Ort: Ljusdal i G

Inlägg av Raven_LIII »

spq_mannen skrev: kan inte klassindelningen helt o hållet men tror det är klassat efter drivning altså fwd rwd 4wd rätta mig nån om ja har fel har för mig det va så förra året jalle fall .. men man kör ju altid mot sig själv ändå *L* för det e ju ens egna tid en vill förbättre sen om man slår andra e det ju ++ *hehe* *yes*
Sanning, Synd bara att jag jämt loosar mot mig själv :(

EDIT: Felstavat
Senast redigerad av 1 Raven_LIII, redigerad totalt 0 gånger.
spq_mannen
GT-diggare
Inlägg: 50
Blev medlem: sön apr 03, 2005 07:22
Ort: lidk

Inlägg av spq_mannen »

Raven_LIII skrev:
spq_mannen skrev: kan inte klassindelningen helt o hållet men tror det är klassat efter drivning altså fwd rwd 4wd rätta mig nån om ja har fel har för mig det va så förra året jalle fall .. men man kör ju altid mot sig själv ändå *L* för det e ju ens egna tid en vill förbättre sen om man slår andra e det ju ++ *hehe* *yes*
Sanning, Synd bara att jag jämt lossar mot mig själv :(

he he he
Skriv svar