saknar den redan...

Har hamnar det GT-snacket som inte passar i någon av de andra forumen.
Användarvisningsbild
Simpa
GT-fanatiker

saknar den redan...

Inlägg av Simpa »

Sibba, vi kanske ska skapa en egen förgrening på forumet. Tänkte mig hemsidan: www.jag.saknar.min.gt.se kan det vara nåt? :roll:
Användarvisningsbild
SibbSon
GT-fanatiker

så...

Inlägg av SibbSon »

du fick pärlan såld..vart gick den? näe, blir för dystert =P Va blev de för vinteråk då?
jag flyttade igår nu tvärsöver nynäs..fick in gratis bredband på trådlösa nätverkskortet =P i väntan på mitt eget *hehe*
Användarvisningsbild
Simpa
GT-fanatiker

Inlägg av Simpa »

Jag vill inte berätta vad jag kör i vinter, och ENBART över vintern, men det är bakhjulsdrivet och inte tyskt... :oops: GT´n gick till en väldigt trevlig kille som nog kommer vårda den bra. Han kör enbart tyskt, och det är ju ett gott tecken. Vet inte riktigt vart han kom ifrån, hajade aldrig det där. Några timmar bort med tåg typ... Men visst fan e det tungt...
Användarvisningsbild
Edis
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Jag har pratat med många som har sålt sina GT:s och så gott som alla saknar den efter att de har gjort sig av med den...
GT:n sätter sina spår och jag brukar säga, har man en gång haft en GT, vill man alltid ha en GT *yes*

Du är säkert snart nere i "träsket" igen :D
Användarvisningsbild
SibbSon
GT-fanatiker

hehe

Inlägg av SibbSon »

De kan du ge dig på edis *yes*
jag & simpa har planer på sverige runt sommaren 2008 & hitta 2 riktigt fina exemplar *yea* ta en "skrotbil" Å köpa 1 GT till att börja me, sen dumpa/sälja skrotbilen till ngn lr lämna på skroten & forstätta i den förstfunna GT'n *asg*
GT-Bjorn
GT-fanatiker

Inlägg av GT-Bjorn »

hehe ;D det lät som en rolig idé faktiskt:P givetvis med bilder och dokumentation som ni sedan lägger upp så vi kan följa detta äventyret :D :)
Användarvisningsbild
Simpa
GT-fanatiker

Inlägg av Simpa »

Precis, det kommer bli en trevlig vår-semester. Förhoppningsvis så kommer vi tillbaka till stockholm med 2 st svarta GT`s med svarta skinninredningar, AC, grupp B vingar och uris-breddningar... Det ser jag framför mig i alla fall. 8)
GT-Bjorn
GT-fanatiker

Inlägg av GT-Bjorn »

hehe, sluta prata så... du får ju andra här runt om att börja dregla och skapa sig visioner om saker o ting
Användarvisningsbild
bruzze
GT-fanatiker

Inlägg av bruzze »

Simpa skrev:Precis, det kommer bli en trevlig vår-semester. Förhoppningsvis så kommer vi tillbaka till stockholm med 2 st svarta GT`s med svarta skinninredningar, AC, grupp B vingar och uris-breddningar... Det ser jag framför mig i alla fall. 8)
Å sen parkera ni i en stor bulle. Där står en giraff och äter på en gammal kaffekokare från -62. Han gillar era bilar så ni får var sin tjej som är en exakt kopia av Anna Kournikova... och sen blev allt svart....

Förlåt jag kunde inte låta bli men lycka till! :D
Användarvisningsbild
Simpa
GT-fanatiker

Inlägg av Simpa »

Exakt Bruzze! Hur visste du?! Man kan tro att någon här har upplevt början på 70-talet... :wink:
Skriv svar