du fick pärlan såld..vart gick den? näe, blir för dystert =P Va blev de för vinteråk då?
jag flyttade igår nu tvärsöver nynäs..fick in gratis bredband på trådlösa nätverkskortet =P i väntan på mitt eget
Jag vill inte berätta vad jag kör i vinter, och ENBART över vintern, men det är bakhjulsdrivet och inte tyskt... GT´n gick till en väldigt trevlig kille som nog kommer vårda den bra. Han kör enbart tyskt, och det är ju ett gott tecken. Vet inte riktigt vart han kom ifrån, hajade aldrig det där. Några timmar bort med tåg typ... Men visst fan e det tungt...
Jag har pratat med många som har sålt sina GT:s och så gott som alla saknar den efter att de har gjort sig av med den...
GT:n sätter sina spår och jag brukar säga, har man en gång haft en GT, vill man alltid ha en GT
De kan du ge dig på edis
jag & simpa har planer på sverige runt sommaren 2008 & hitta 2 riktigt fina exemplar ta en "skrotbil" Å köpa 1 GT till att börja me, sen dumpa/sälja skrotbilen till ngn lr lämna på skroten & forstätta i den förstfunna GT'n
Precis, det kommer bli en trevlig vår-semester. Förhoppningsvis så kommer vi tillbaka till stockholm med 2 st svarta GT`s med svarta skinninredningar, AC, grupp B vingar och uris-breddningar... Det ser jag framför mig i alla fall.
Simpa skrev:Precis, det kommer bli en trevlig vår-semester. Förhoppningsvis så kommer vi tillbaka till stockholm med 2 st svarta GT`s med svarta skinninredningar, AC, grupp B vingar och uris-breddningar... Det ser jag framför mig i alla fall.
Å sen parkera ni i en stor bulle. Där står en giraff och äter på en gammal kaffekokare från -62. Han gillar era bilar så ni får var sin tjej som är en exakt kopia av Anna Kournikova... och sen blev allt svart....