Vet inte om nån har vart snabb å lagt upp den innan. men vore fränt att ha den!!!
http://www.blocket.se/vi/13867610.htm?ca=9_s
GT quattro till salu.
Har sparat några tidigare annonser från den bilen och har bilder från dessa, plus att en polare tog bilder åt mig på den i Stockholm. Den var rejält angripen av rost vid nedre delen av A-stolpen, men annars såg den trevlig ut. Framförallt för de pengarna!
Finns en till röd GT quattro till salu på Blocket för ännu mindre pengar. Har Ni missat den

Finns en till röd GT quattro till salu på Blocket för ännu mindre pengar. Har Ni missat den

Nix, jag vill inte lägga ut bilder på någon annans bil!Jojjan skrev:Kan du inte lägga upp lite bilder på den svarta Audin här?
Eller är det inte tillåtet kanske?
Var det bara rosten vid framrutan (?) som var problemet med den svarta?
Ang. din andra fråga så kan inte jag avögra det, det var det som jag såg på bilderna...
Ring till den som säljer bilen istället

Jo jag såg den röda oxå:) om du menar den för 15.000kr? oerhört billigt, men den röda va väl avställd å det? billigt ändå mot andra gt quattron??Edis skrev:Har sparat några tidigare annonser från den bilen och har bilder från dessa, plus att en polare tog bilder åt mig på den i Stockholm. Den var rejält angripen av rost vid nedre delen av A-stolpen, men annars såg den trevlig ut. Framförallt för de pengarna!
Finns en till röd GT quattro till salu på Blocket för ännu mindre pengar. Har Ni missat den![]()
80quattro -85 ***
Audi Gt -86
Audi coupe -90
Audi Gt -86
Audi coupe -90