okej nu e det så här att julen närmar sig FORT! och har sagt till farsan att jag vill ha framstolar i skinn till "dräparn" ^^ men vilka stolar passar i GT:EN vill inte ha sportstolar, vill ju att pärlan ser orginal men lyxig ut, (tror det kommer hjälpa mig att få in inte ont annade fjortisar i bilen med) så vilka fram stolar passar i gt:en, tror det blir att sy till skinn i bak av nån som kan, typ farmor eller nåt sånt, så snälla hjälp mig att få en fin julklapp av farsan nu! ska tjata som fan på han
Med en svets o litta små jobb så kan du få in A3 stolar.. har det i min nu.. Så nu fäller jag ryggstödet först sen kommer sittdynan upp o fram en bit när man ska in där bak.. Sen e där så du kan justera höjden med..
Dem var splitter nya nästan.. bilen hade gott typ 1000 mil eller ngt så vi gav 3000 för båda (kan nog hitta billigare).. Sen var det litta pill o svetsning som gällde.. En polare gjorde mycke av jobbet eftersom det var hans svets.
jag hittar inte den bilden jag tänkte på.. men jag ska ändå utt till bilen så jag kan ta med mig kameran.. om du vill ha bild på hur det ser ut. Pm:a mig din e-mail adress så majlar jag den till dig...
Jo visst e stolarna sköna. Men kör in om på en skrot o kolla om dem har en A3:a. så e det bara o provsitta o se om dem passar dig i smaken. Jag kommer inte ihåg vilken skillnad det var på "passformen".
Dem e väl lika formskurna som GT:ns