Fick Se Kompisens GT Quattro Igår

Har hamnar det GT-snacket som inte passar i någon av de andra forumen.
Audimannen2
GT-fanatiker

Fick Se Kompisens GT Quattro Igår

Inlägg av Audimannen2 »

Halloj!! Igår fick jag se polarens Quattro 85:a för första gången efter renoveringen, han har hållt på med den i flera år. Han fyllde 18 i november och tog lappen kort därefter, så nu är han ute och åker jämt. Sen har han gjort om lite grejer på den, byggt centrallås och larm, japs dämpare på höger sida, låter väldigt gött :wink: satt i sport stolar och även satt dit spq huv, riktigt fräscht, men när han var ute och åkte slog huven upp på vindrutan och fästena gick sönder :cry: Jag har tyvärr inga bilder på bilen, men men ni får nöja er med detta info
Användarvisningsbild
SibbSon
GT-fanatiker

??

Inlägg av SibbSon »

Hållt på i flera år? 18 bast!?
Hur hade han råd & kunskap till allt??? *asg*
Användarvisningsbild
dagg
GT-fanatiker

Re: ??

Inlägg av dagg »

SibbSon skrev:Hållt på i flera år? 18 bast!?
Hur hade han råd & kunskap till allt??? *asg*
hehe jaa precis =P
Användarvisningsbild
bruzze
GT-fanatiker

Inlägg av bruzze »

Pappa kanske :wink: så var det för mig när jag renoverade min 240. Far bistod med lite reservdelar och jag jobbade. Han slår i spik om dagarna så han kunde inte så mycket om bilar man den kunskapen fick jag av en bekant.

Säg te polaren att rycka upp sig och hänga med på forumet! Vi kräver bilder :D
Albin
GT-fanatiker

Inlägg av Albin »

De bästa att lära sig själv.... De har jag gjort.... Man blir grym på det... Man kan göra stora pengar på det oxå. Kunskap kostar inget att gå runt med *hehe* *yes*
Användarvisningsbild
stork3n
GT-fanatiker

Inlägg av stork3n »

övning ger färdighet :D man själv började på en honda mt5:a som jag total renovera, gud så rolig den var, 70cc, fick upp den i 115km/h körde om bussen hem från skolan varje da =), haha :wink:
NipO
GT-fanatiker
Kontakt:

Inlägg av NipO »

hehe, jag började med en k50 sen flaka o efter de en DT50mx o efter de skaffa jag mig en Yamaha DT80lc imoprt från tyskland, monterade 110cc va upp i 130km/h :) den va rolig. sen skaffade jag mig en suzuki vitara jlx o efter de GTn :D
Audi GT Quattro -85
Användarvisningsbild
Edis
Kontakt:

Inlägg av Edis »

För att återgå till ämnet så hade det varit riktigt roligt att få se bilder på bilen. :D

Locka hit honom nu *yes*
NipO
GT-fanatiker
Kontakt:

Inlägg av NipO »

hehe, skenar lätt *hehe*

ja, det håller jag med om! se till att han kastar upp lite bilder och info :D
Audi GT Quattro -85
Audimannen2
GT-fanatiker

Inlägg av Audimannen2 »

Japp han har hållt på något år med bilen, han är väldigt duktig men han får mkt hjälp från far sin också, och dom har riktigt garage å sånt som behövs för att renovera en bil. Kan säga att där hemma är det bara Audi som gäller, för hans pappa har varit med och kört rally förut, har för mig att han var kartläsare, sen gick dom över till ett annat märke, då fick dom byta drivaxlar å sånt för att det skulle hålla, men det behövdes ej när dom åkte Audi.

Killen är faktiskt reggad här på forumet, audi4ever heter han, men han är inte här så mkt. Ska försöka snacka med han om han har lust att lägga in lite bilder så ni får se på hans bil *yes*

Sen måste jag säga att jag lärde mig mecka med min moped som var en Puch Dakota 73:a som jag renoverade upp, blev en riktig skönhet.
Skriv svar