dimmljus eller?

Har hamnar det GT-snacket som inte passar i någon av de andra forumen.
odens
GT-diggare
Inlägg: 66
Blev medlem: tor jul 03, 2008 04:26
Ort: Mockfj

dimmljus eller?

Inlägg av odens »

Fick hem dimmljus idag som jag köpt på blocket.. trodde jag.. De visade sig vara precis vanliga "Fejkdimmljus" som jag redan har.. Men får väl skylla mig själv då jag inte begärde någon bild utan var säker på att de var dimmljus när han sa så! Känns jäkligt tungt då jag gjorde sissta dan på jobbet idag och de enda som höll mig vid liv var att jag skulle få hem och montera dimmljus! :(
Så slutade med att vara utan både jobb och dimmljus!
Användarvisningsbild
Dajjmen
GT-fanatiker
Inlägg: 658
Blev medlem: sön mar 25, 2007 23:26
Ort: Helsingborg

Inlägg av Dajjmen »

Riktigt segt. Ja, man ska alltid begära en bild. Fick du betala mycket då? Det bästa du kan göra av situationen är att avända dom som vita blinkers.

/Dajjmen
Bild
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Du har ju köpt dimljus och har du inte fått det, så är det väl bara att förklara detta för säljaren så kanske han är schysst och tar tillbaka delarna.
Jonas
GT-fanatiker
Inlägg: 236
Blev medlem: tis sep 18, 2007 06:39
Ort: Gefle

Inlägg av Jonas »

eller får tillbaka nån slant, skulle inte vara så glad om man får hem ett paket som visar sig att inte vara de man har väntat på
Honda Africa Twin XRV750 -01
Subaru Impreza kombi -08

Seat ibiza fr 20vt -05 Såld
Subaru Impreza kombi -02 Såld
Aud A4 Avant -96 Såld
Audi Gt Coupé -85 Såld sugen på Gt igen
Audi 80cc -85 bortbytt mot en 850glt Såld
odens
GT-diggare
Inlägg: 66
Blev medlem: tor jul 03, 2008 04:26
Ort: Mockfj

Inlägg av odens »

Gav bara 400:- därför jag slog till direkt när de var så pass billigt! Har mailat han och han svarade bara att han tyckte de var synd att vi hade missförstått varanndra.. Å vita blinker de har ja redan.. :)
Skriv svar