Någon i Skaraborg?

Har hamnar det GT-snacket som inte passar i någon av de andra forumen.
Användarvisningsbild
Nicke-audi
GT-tok
Inlägg: 101
Blev medlem: sön nov 15, 2009 01:56
Ort: v

Någon i Skaraborg?

Inlägg av Nicke-audi »

Undrar om de finns nån i GT ägare i skaraborg som man kan dela sina problem och ideer med?
Audi GT -83
Användarvisningsbild
Nosliwe
GT-fanatiker
Inlägg: 1343
Blev medlem: lör jul 18, 2009 22:41

Inlägg av Nosliwe »

jo jag kommer ifrån Karlsborg, ideer vette fan och problem med bilar finns det gott om :)
audienergy
GT-tok
Inlägg: 145
Blev medlem: sön sep 06, 2009 08:00

Inlägg av audienergy »

Här har du en till från Karlsborg, har förvisso en Audi 80 GTE men det är ju nästan samma bil *yes* så är det nåt du undrar så är det bara att höra av sig :)
Användarvisningsbild
Nicke-audi
GT-tok
Inlägg: 101
Blev medlem: sön nov 15, 2009 01:56
Ort: v

Inlägg av Nicke-audi »

audienergy skrev:Här har du en till från Karlsborg, har förvisso en Audi 80 GTE men det är ju nästan samma bil *yes* så är det nåt du undrar så är det bara att höra av sig :)
Du vet ju vem jag är vi sågs ju när du pulverlackade dina fälgar jag som hade en vit audi gt
Audi GT -83
Användarvisningsbild
Nicke-audi
GT-tok
Inlägg: 101
Blev medlem: sön nov 15, 2009 01:56
Ort: v

Inlägg av Nicke-audi »

Nosliwe skrev:jo jag kommer ifrån Karlsborg, ideer vette fan och problem med bilar finns det gott om :)


ok kul.. behöver du delar så säg till har en gt som jag tar delar på och en i särskruvad
Audi GT -83
Fegis
GT-fanatiker
Inlägg: 647
Blev medlem: sön aug 24, 2008 16:49
Ort: Tidaholm

Inlägg av Fegis »

Hmm då har jag nog sett din Röda Gt 2ggr detta året om du är ifrån Götene dock har ju sålt min GT men ändå man blir ju alltid lika glad av att se en GT :D
Användarvisningsbild
Nicke-audi
GT-tok
Inlägg: 101
Blev medlem: sön nov 15, 2009 01:56
Ort: v

Inlägg av Nicke-audi »

Nä de kan inte va jag åker inte i den röda GTn utan en vit audi GT den röda är inte i kördugligt skick

haha jo folk tycker nog att man är skadad när man blir så till sig när man ser en GT
Audi GT -83
Användarvisningsbild
blueman83
GT-fanatiker
Inlägg: 931
Blev medlem: fre nov 09, 2007 02:32
Kontakt:

Inlägg av blueman83 »

Nicke-audi skrev: haha jo folk tycker nog att man är skadad när man blir så till sig när man ser en GT
En fredagskväll för 2 veckor sedan satt jag och en polare på en Restaurang.
Helt plötsligt så åkte en GT förbi. Vi släppte allt vid bordet och bara följde den med blickarna som barn på Julafton.

Det är en förövrigt den enda GTn vad jag vet som finns idenna kommun förutom min då. Den körs året runt och håller sig fräsch iskicket. Samma ägare i många år.
Tror det är en 87a. Silverfärgad.

Borde ta en smygbild på den nåttag. :D
Användarvisningsbild
Nicke-audi
GT-tok
Inlägg: 101
Blev medlem: sön nov 15, 2009 01:56
Ort: v

Inlägg av Nicke-audi »

jag har sett några GT på vägarna eftersom jag kört lastbil lite över allt i sverige och man blir alltid lika glad och varje gång man ser en.. För ett tag sen så blev jag omkörd av en GT ganska skabbig men den rullar tydligen varje dag året om en tidig modell inget speciellt med den.. men ändå de är ju så häftigt med dessa bilar!
Audi GT -83
audienergy
GT-tok
Inlägg: 145
Blev medlem: sön sep 06, 2009 08:00

Inlägg av audienergy »

Nicke-audi skrev:
audienergy skrev:Här har du en till från Karlsborg, har förvisso en Audi 80 GTE men det är ju nästan samma bil *yes* så är det nåt du undrar så är det bara att höra av sig :)
Du vet ju vem jag är vi sågs ju när du pulverlackade dina fälgar jag som hade en vit audi gt
He he japp då vet jag vem du är :D hur går det med bilen? Jag satte på 50 profil på dom nya fälgarna och det funkar kanon tycker jag :)
Användarvisningsbild
Nicke-audi
GT-tok
Inlägg: 101
Blev medlem: sön nov 15, 2009 01:56
Ort: v

Inlägg av Nicke-audi »

audienergy skrev:
Nicke-audi skrev: Du vet ju vem jag är vi sågs ju när du pulverlackade dina fälgar jag som hade en vit audi gt
He he japp då vet jag vem du är :D hur går det med bilen? Jag satte på 50 profil på dom nya fälgarna och det funkar kanon tycker jag :)

snyggt.. dom blev ju riktigt fina dom flägarna.. gjorde dom sig fina på bilen

jo de går fint med min audi ska snart ställa in den inför vintern.
Audi GT -83
Fegis
GT-fanatiker
Inlägg: 647
Blev medlem: sön aug 24, 2008 16:49
Ort: Tidaholm

Inlägg av Fegis »

Nicke-audi skrev:Nä de kan inte va jag åker inte i den röda GTn utan en vit audi GT den röda är inte i kördugligt skick

haha jo folk tycker nog att man är skadad när man blir så till sig när man ser en GT
Du bor inte på en gård typ ett par km ifrån Tre älgar? Där såg jag en röd GT en gång och på samma väg (om man åker ifrån Tre älgar mot trollhättan) så mötte jag en röd GT vet inte om det var samma GT eller 2 olika :P

Noterbart att det var typ 2 veckor emellan jag såg bilen/bilarna :)
audienergy
GT-tok
Inlägg: 145
Blev medlem: sön sep 06, 2009 08:00

Inlägg av audienergy »

Nicke-audi skrev:
audienergy skrev: He he japp då vet jag vem du är :D hur går det med bilen? Jag satte på 50 profil på dom nya fälgarna och det funkar kanon tycker jag :)

snyggt.. dom blev ju riktigt fina dom flägarna.. gjorde dom sig fina på bilen

jo de går fint med min audi ska snart ställa in den inför vintern.
Japp, det blev kanonsnyggt tycker jag, kolla in denna länk: http://www.garaget.org/audienergy
Användarvisningsbild
Nicke-audi
GT-tok
Inlägg: 101
Blev medlem: sön nov 15, 2009 01:56
Ort: v

Inlägg av Nicke-audi »

Fegis skrev:
Nicke-audi skrev:Nä de kan inte va jag åker inte i den röda GTn utan en vit audi GT den röda är inte i kördugligt skick

haha jo folk tycker nog att man är skadad när man blir så till sig när man ser en GT
Du bor inte på en gård typ ett par km ifrån Tre älgar? Där såg jag en röd GT en gång och på samma väg (om man åker ifrån Tre älgar mot trollhättan) så mötte jag en röd GT vet inte om det var samma GT eller 2 olika :P

Noterbart att det var typ 2 veckor emellan jag såg bilen/bilarna :)
nä jag bor i götene.. nä min röda gt är inte körbar.. vad har du för bil då?
Audi GT -83
Användarvisningsbild
Nicke-audi
GT-tok
Inlägg: 101
Blev medlem: sön nov 15, 2009 01:56
Ort: v

Inlägg av Nicke-audi »

vore ju kul om vi som bor inte så långt i från varann kunde ha en liten träff nån gång..
Audi GT -83
Fegis
GT-fanatiker
Inlägg: 647
Blev medlem: sön aug 24, 2008 16:49
Ort: Tidaholm

Inlägg av Fegis »

Jag är i från Tidaholm, just nu har jag ingen GT :( Utan en Ford Fiesta ST.. Men va roligt att då kan vi ju bekräfta att det är någon där ute med en Röd GT nära dig :P
Användarvisningsbild
Nosliwe
GT-fanatiker
Inlägg: 1343
Blev medlem: lör jul 18, 2009 22:41

Inlägg av Nosliwe »

jag har ju varit borta i götene trakterna med min lite då och då eftersom tjejens syster bor där. så kan ju ha varit jag men :roll:
audienergy
GT-tok
Inlägg: 145
Blev medlem: sön sep 06, 2009 08:00

Inlägg av audienergy »

Nicke-audi skrev:vore ju kul om vi som bor inte så långt i från varann kunde ha en liten träff nån gång..
Tycker jag låter som en bra idè, jag är med!
Fegis
GT-fanatiker
Inlägg: 647
Blev medlem: sön aug 24, 2008 16:49
Ort: Tidaholm

Inlägg av Fegis »

Nosliwe skrev:jag har ju varit borta i götene trakterna med min lite då och då eftersom tjejens syster bor där. så kan ju ha varit jag men :roll:
Då ska vi se körde du till dom på söndagen efter midsommar? Det var då jag såg den första ggn :p Sedan 2 veckor senare på en gård längs med den 2 filiga vägen ett par kmr från tre älgar mot trollhättan
Användarvisningsbild
Nosliwe
GT-fanatiker
Inlägg: 1343
Blev medlem: lör jul 18, 2009 22:41

Inlägg av Nosliwe »

då var det nog inte jag :) har bara kört till centrala götene och sen ställt den där när jag har hällsat på, ingen annan stanns. :roll:
Skriv svar