Dekalshoppen stängs inom kort...

Har hamnar det GT-snacket som inte passar i någon av de andra forumen.
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Dekalshoppen stängs inom kort...

Inlägg av Edis »

Jag kommer inom kort att plocka bort dekalshoppen från hemsidan för den kostar mer än den smakar för min del. I fortsättningen får man köpa dekaler när vi har träffar eller om man fjäskar rejält via forumet :wink:

Jag har blivit blåst på ett antal beställningar och nu när jag har infört förskottsbetalning så blir detta ifrågasatt vilket nu gör att jag helt enkelt fimpar shoppen.

Det här är en entusiastsida och den kostar mig en del pengar att hålla vid liv och tanken var att dekalerna skulle bekosta detta. Men den lilla inkomsten som blir äts upp av de som inte betalar.

Det är inte roligt att skriva detta, men jag hoppas att Ni förstår.
Användarvisningsbild
Wicke
GT-fanatiker
Inlägg: 166
Blev medlem: tor jan 20, 2005 10:18
Ort: Kumla
Kontakt:

Inlägg av Wicke »

Riktigt tråkigt tycker jag, tänkte ju ha en egen framrutedekal och kanske fler "coupé"-dekaler.
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Välkända användare från forumet kan få möjlighet att köpa dekaler och du tillhör en av dessa :wink:

De som har skippat betalningen är nog enbart folk som normalt inte hänger här... :?
Användarvisningsbild
Wicke
GT-fanatiker
Inlägg: 166
Blev medlem: tor jan 20, 2005 10:18
Ort: Kumla
Kontakt:

Inlägg av Wicke »

Känns bra att veta.
Användarvisningsbild
Krisse
GT-diggare
Inlägg: 72
Blev medlem: sön maj 08, 2005 18:19
Ort: Kramfors

Inlägg av Krisse »

Uselt dålig stil av de som inte betalat. Hoppas det inte är någon som fortfarande hänger här som är skyldig till det.
Edis: Köper gärna 2 st. vita 287mm dekaler om det går för sig. Hur vill du ha betalt?
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Krisse skrev:Uselt dålig stil av de som inte betalat. Hoppas det inte är någon som fortfarande hänger här som är skyldig till det.
Edis: Köper gärna 2 st. vita 287mm dekaler om det går för sig. Hur vill du ha betalt?
Skicka ett mail till mig på order@dekalwebben.se så svara jag med ett kontonummer :D
Användarvisningsbild
Krisse
GT-diggare
Inlägg: 72
Blev medlem: sön maj 08, 2005 18:19
Ort: Kramfors

Inlägg av Krisse »

Done!
Användarvisningsbild
Raven_LIII
GT-fanatiker
Inlägg: 409
Blev medlem: tis okt 12, 2004 12:57
Ort: Ljusdal i G

Inlägg av Raven_LIII »

Tyvärr har jag brännt alla mina tillgångar på festival i helgen :roll: , Men om jag e riktigt snäll så kanske det finns att beställa om man fjäskar som bara den om en månad eller så... :wink:
Skriv svar