Tankar om tisdag!

Här kan vi diskutera allt mellan himmel och jord
Användarvisningsbild
Dompers
GT-fanatiker
Kontakt:

Tankar om tisdag!

Inlägg av Dompers »

Trött och seg efter jobbet?,... ja, det blir jag ialla fall så därför ska jag "YRA" lite här!
Tur att det finns cola, snus och säng, hehe.. :)
På tal om sova, imorse fick jag skrapa rutorna,(brukar väl vara en varning om kommande senario).
Höst, höst, kallt, kallt... kunde inte sommrarna vara lite längre. :roll: *neutral*

För min del blev det inte så mycket körning med "pärlan" i år,(för att vara exakt inget alls) tråkigt men sant.
Husvagnen tog all min lediga tid, men inte förgäves(om man så kan säga), vi hade många fina stunder med den i år och inför nästa sommar lär det bli mer.
Dock ser det ljusare ut till våren ang bilen, nu börjar saker och ting att rulla och ens eget "hopp" ökar på.
Jag drömmer gott om mitt landsvägsglidande med solglimt i ögat och skönt ljud från kärran.
Ahhhh, kan se det framför mig redan nu, längta, längta!

Att drömma är aldrig fel, ur drömmar kommer inlevelse och framgång och(förhoppningsvis) GLÄDJE!
Och det är väl det som vårat intresse handlar om här på forumet, att glädjas över vad vi gör och har.
Jag vill gärna tro det ialla fall... :D
Så vad sägs, ska vi slå följe "into the Audi-world"?

.. going to multiplayer-mode
.. Entering Audi-World
.. uplink complete - scanning for users
.. 1 found
.. continuous scanning for more users while loading
.. Audi-world initialized
.. loading map open-road.btx
.. activating map-cycling
.. game running
.. user "Dompers" active . . . . . . . . . . . .

*yes*
Senast redigerad av 2 Dompers, redigerad totalt 0 gång.
[____]==OOOO==[____]

*Filosofen*
GT-Bjorn
GT-fanatiker

Inlägg av GT-Bjorn »

going to multiplayer-mode
.. Entering Audi-World
.. uplink complete - scanning for users
.. 1 found
.. continuous scanning for more users while loading
.. Audi-world initialized
.. loading map open-road.btx
.. activating map-cycling
.. game running
.. user "GT-Björn" active . . . . . . . . . . . .
..found users on server:
Dompers
Användarvisningsbild
Dompers
GT-fanatiker
Kontakt:

Fantasivärld!

Inlägg av Dompers »

*yes*
[____]==OOOO==[____]

*Filosofen*
Användarvisningsbild
bruzze
GT-fanatiker

Inlägg av bruzze »

Tisdag, tisdag. Inte onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag eller måndag. Det är tisdag. Fy fan.

Kan vi slå fast att GT-forumet hatar tisdagar? Jag kan tänka mig att när gud valde veckodagar så blev tisdagen vald sist. Tråkigare dag finns inte. Sitter på jobbet och har miljoner saker att göra. En tisdag för ett år sedan satt jag här och hade skittråkigt och tänkte. Fan vad skönt det ska bli om ett år när man hunnit jobba undan allt som ska göras. HA, i helvete heller. Jag har fan dubbelt så mycket att göra idag. Skillnaden mot idag och för ett år sedan är att jag har GT-forumet att surfa in på. Det kände jag inte till då. Det är upplyftande att läsa om alla projekt och fix som alla outtröttliga GT-ägare ger sig in på. Fan vad kul. Tack Edis för att du gjort min dag lite lättare genom ditt arbete med gtcoupe.se och forumet. Tack alla användare som delar med er av er fix och trix. Härligt! Synd att det går så fort att läsa igenom alla uppdateringar. Men tyvärr är det fortfarande tisdag och tråkigt när jag vaknar upp ur min surfsession. idag är det tack vare forumet iallafall lite mindre tråkigt än för ett år sedan.

.. scanning new posts on forum
.. no new posts found
.. check weather? : Rain 5,3ºC
.. user "bruzze" status? : bored
.. user "bruzze" workload? : high
.. Warning! : bored level at extreme level
.. initializing protection program zombie.bat
.. set wakup time : 15:59
.. entering zombie mode
.. user returning to work
.. logoff
.. _