köra i från en sierra cosworth?

Här kan vi diskutera allt mellan himmel och jord
Användarvisningsbild
stork3n
GT-fanatiker

köra i från en sierra cosworth?

Inlägg av stork3n »

hur mycket hästar behöver jag i s4 för att köra i från en cosworth med 35o hk ungeför? kusin har varit och köpt en sån, och jag vill inte se mig vli i från körd av en sån :)

va lär jag göra nu?

sen märkte jag att cossin hade en jävla turbo knuff, hur får jag de i s4, större turbo och annat grenrör? :lol:
Jojjan
GT-fanatiker

Inlägg av Jojjan »

Börja med att fylla i ett kort för organdonation.
Jag har en tjejkompis som jobbar på IVA och får in alldeles för många unga killar som rejsar på allmän väg.

Inget illa menat alltså men var försiktig.
evil.tweety
GT-fanatiker

Inlägg av evil.tweety »

om jag skulle vara som du skulle jag skita i s4:an å h-vete för tung bil till att börja med. efter som du har en gt skulle jag monterat en audi ur motor eller 200/100 turbo maskin betydligt bättre vikt fördelning/effekt efter som cosin är ganska lätt och s4 väldigt tung så behöver du bra mycket effekt i din s4 för att komma upp i samma klass som cossin. bara räkna lite på det. ta cossins vikt dela det med bilens effekt och du får hur många hk/kg sen tar du samma som din s4. så ser du hur mycket du behöver för att nå samma. vet inte riktigt om ut räkning vart rätt där men du fattar säkert hur jag menar. hatar ford så hoppas du slår han åh andra sidan kommer hans cossi stå mer i garaget än ute och kör så du vinner i vilket fall som hälst :lol: fast jag håller med jojjan oxå.
Användarvisningsbild
Jimmen
GT-fanatiker

Inlägg av Jimmen »

beror väl ändå fruktansvärt mycket på föraren...

Bjud upp han på donut-competition om du blir frånåkt och njut när han skotar fördelningslådan som alla andra cossies, om det är en 4x4...

:P
AudiArt
GT-fanatiker

Inlägg av AudiArt »

Hmm..

Finns bilar som har 280hästar som kör ifrån bilar med 380hk..

S4an är ganska tung.
Cossien har säkert 330kit + nått litet (mitt tolvor med rätt chaffis)

Jag säger 370-380hästar i S4an så ska han vara pase ;)
Skriv svar