Dyr pärla

Här kan vi diskutera allt mellan himmel och jord
Morke
GT-diggare

Dyr pärla

Inlägg av Morke »

http://www.blocket.se/vi/7886950.htm?ca=6_s sprang på denna idag när jag satt och slösurfade verkar vara en ordentligt fin gt men lite skrämmande pris för att vara utan quattro tycker jag nog.

Vore skoj att se lite mer bilder på den så nån får köpa den å visa upp den här på forumet ;)
Användarvisningsbild
gt_87
GT-fanatiker

Inlägg av gt_87 »

jo den verkade lite dyr. men såg bra ut förutom vänstra extraljuset i huvud strålkastarn. såg lite röd ut.
Användarvisningsbild
Dompers
GT-fanatiker
Kontakt:

GT...

Inlägg av Dompers »

Håller med, lite för saftig pris kanske... men den som har pengar så... klart fin bil ialla fall :)
[____]==OOOO==[____]

*Filosofen*
Användarvisningsbild
Christian_J
GT-fanatiker
Kontakt:

Inlägg av Christian_J »

Om allt som står i annonsen verkligen är bytt och fixat, bilen rostfixad och seriöst hellackad så går killen förmodligen duktigt med förlust... 8)

/Christian
Senast redigerad av 1 Christian_J, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
Edis
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Faktum är att egentligen är det inte farligt att betala bra för en pärla. Allt blir ruggigt dyrt om man behöver byta en massa delar eller ge sig på en renovering.

Vingen ser lite skum ut :?
Användarvisningsbild
NSX
GT-fanatiker

Inlägg av NSX »

Notera regplåten "hej" :)
En sak som drar ner värdet enligt mig är att bilen är vit. Men bilen är nog värd sina pengar.
Användarvisningsbild
Cippi
GT-fanatiker

Inlägg av Cippi »

Lite dyrt tycker jag. Om jag med skulle sälja min, jag har ju också bytt kylare, bromsar bak, ok bak, oljetråg, avgassystem, bakvagn, spitternytt tvärstag till bakvagnen, m.m. jag skulle kunna ta ut 30 000 minst. Jag har ju snart bytt ut alla delar på den och nästan allt är nytt. Men det är väl ingen risk... Suck.

Jag är ju glad ändå *asg* Skulle inte sälja den ändå. byta mot en Quattro kanske, det skulle kännas bra.
Audi 80 Quattro '87 1,9E Gryyymt drag...
XC 70 '98
Avverkade: Vit GT '88, Svart GT '86.
Skriv svar