Jimmen skrev:Själv bor man 2,5 mil utanför Örebro och har en beryktad GT som polisen tycker är frän!
*stoppad på grund av frän bil var nått nytt för mej*
Min GT och jag bor i Småland, Värnamo. Är ganska själv men min Gt förutom en Gt-quattro som jag ska övertala ägaren att sälja till mig. Han har haft den sen den var ny... Jag bara väntar på att han ska ringa.
Cippi skrev:Min GT och jag bor i Småland, Värnamo. Är ganska själv men min Gt förutom en Gt-quattro som jag ska övertala ägaren att sälja till mig. Han har haft den sen den var ny... Jag bara väntar på att han ska ringa.
En röd? Är du säker på att den är kvar isåfall? Jag var och kollade på en krockad sådan från Värnamo för ett tag sedan... Såldes uppåt landet... Men det kanske finns fler sådana, hoppas på det
Då har jag och Cippi inte långt ifrån varandra iaf
Nej det är en vit, likadan som min fast den är nog roligare att köra en dag som denna. Det är nån äldre tysk man som äger den. Han skulle höra av sig om han blir sugen på att sälja. Jag håller tummarna som bara den...
Lycksele i västerbotten! Mycke snö på vintern
Quattro på isbana slår allt!! Fy f*n så kul!! Ska in med turbo och bur nu samt fixa till karossen från rost, synd bara att de inte är en Gt.... En 80 Gte quattro Har en Gt åxå men den har grävlingsdrift (framhjulsdrift) Ju mer man gasar desto mer gräver den och så blir ratten världelös för den slutar funka då!!
EvO skrev:Lycksele i västerbotten! Mycke snö på vintern
Quattro på isbana slår allt!! Fy f*n så kul!! Ska in med turbo och bur nu samt fixa till karossen från rost, synd bara att de inte är en Gt.... En 80 Gte quattro Har en Gt åxå men den har grävlingsdrift (framhjulsdrift) Ju mer man gasar desto mer gräver den och så blir ratten världelös för den slutar funka då!!
Solna, stockholm... När jag läser vart ni alla bor så är det inte så konstigt att jag ALDRIG har sett GT de senaste 7 åren här! Och jag tittar på alla bilar jag kör förbi, och alltid registrerat vad det är för ngt. Närmast verkar Enköping och Uppsala då?