http://www.carmagazine.co.uk/Secret-new ... ro-050809/
Nu blev man ju lite sugen, skit tuff enligt mig!

Tror jag läste något om att dom skulle modernisera den klassiska 5an och tröka i eventuell bil : )phille_hbg skrev:man får ju hoppas att dom sätter i den raka femman också. kanske inte det roligaste med haldex-systemet, men det verkar funka riktigt bra för audi's bilar iaf
fast deras 3-liters TFSI V6'a verkar vara en fin maskin också. verkar vara ganska lätt att trycka ut effekt ur dom snurrorna också
fast ska det nu vara retro så bör dom placera raka femman under huven. audi testade motorn och kom upp i ca 600 hästar och dom märkte inte av några svaga punkter i den, så det är en fin pjäs det med
MVH Phille
Den motorn låter göttphille_hbg skrev:ja, exakt. det jag menade med "raka femman och haldex-system" i mitt förra inläggFegis skrev:Det sitter ju en sneställd 5.a i TTRS.en jufast det tror jag ju inte någon av er har missat
den verkar vara väldigt mysig den motorn
Måste skryta lite och säga att man gasat en sån, ensam, på landsvägFegis skrev:Den motorn låter göttphille_hbg skrev: ja, exakt. det jag menade med "raka femman och haldex-system" i mitt förra inläggden verkar vara väldigt mysig den motorn
Jag har nog aldrig sett en så snabb bilförsäljare när jag frågade om han kunde starta bilen när jag såg en sådan i skövde för ett bra tag sedan..
och så gasa han ur den