Har länge varit anti mot framhjulsdrift, visst.. polaren har en 500-hästars volvo 850 som jag inte skulle säja nej till men det har alltid varit tråkigare med en grävling TILLS jag köpte GT´n, Den överstyr juh!! Den är helt underbar på attack i kurvorna. den är ju så lätt också. klart bland dom roligaste bilarna jag haft, och det är ett gäng. en turbo i den hade varit perfekt.. nu ska jag ut och böösa lite det blir aldrig trråkigt...
Jovars! Det börjar bli många Tony här nu! Även jag tillhör den skaran! Nu ska jag gå ut och öppna kofferten och se om jag kan få lite idéer för mitt stereobygge.
Jag vet inte riktigt men han var med i klubben så det är mycket möglit.
Ang. mitt nickname så tänkte tänkte jag ta GTony först men så dök GpunktsTony upp från ingenstans och det var skoj så då tog jag det. sen om det är befogat är jag tyst om.. i don´t kiss and tell!!!
Tjena Cippi!!
Jo då jag allt rädd om henne håller på med elen som är lite sådär, man var tvungen att ha på helljus för att elhissar, fläkt och så skulle funka.
Sen nu så ska jag prata med farsans chef om jag får köpa loss sportquattrobreddare och huv. har har tävlat i rally och rallycross och har en massa delar. sen har jag funderat på kortning..