Varför var det 14 pers på forumet den 22 Feb -06? Jag kan inte låta bli att undra! Jag fastnar alltid på den texten när jag kollar vilka som är online samtidigt! Ska vi inte bräcka det snart!
Bruzze
Flest användare samtidigt var 14 den Ons Feb 22, 2006 07:15
Jag funderar också på vad det kan ha varit som lockade då
Jag kollade nu och det är 27 reggade användare som har varit online det senaste dygnet och det är 45 den senaste veckan. Rätt många faktiskt, fast alla har olika rutiner så vi "möts" sällan i mängder
Det är rätt många som bara kikar här också om är oreggade, vi får hoppas att fler reggar sig. Jag är dock väldigt nöjd med hur det utvecklar sig

Jag kollade nu och det är 27 reggade användare som har varit online det senaste dygnet och det är 45 den senaste veckan. Rätt många faktiskt, fast alla har olika rutiner så vi "möts" sällan i mängder

Det är rätt många som bara kikar här också om är oreggade, vi får hoppas att fler reggar sig. Jag är dock väldigt nöjd med hur det utvecklar sig

Det är sååååå himla tråkigt för det är något så sjukt som yahoo:s crawl-servrar som indexerar hemsidor som skapar detta fenomen... Det är något de verkar ha börjat med nyligen... Upptäckte samma fenomen på SVXC...
Så tyvärr är det bara servrar som läser in sidorna... Det ser maffigt ut, men roligare än så är det inte

Så tyvärr är det bara servrar som läser in sidorna... Det ser maffigt ut, men roligare än så är det inte