Lilla Fridolf

Här kan vi diskutera allt mellan himmel och jord
Användarvisningsbild
rallytobbe
GT-fanatiker
Kontakt:

Lilla Fridolf

Inlägg av rallytobbe »

Idag har man varit och hälsat på hemma hos Bruzze och Vicka det va mycke trevligt ,pratade om gt-bilar i ett par timmar.
Prov åkte den nya inn handlade reservdels bilen den gick betydligt bättre än grabbens gt
dom bjöd på en blåbärspaj som va helt suverän tror inte det va bruzze som gjort den han hade noll koll på vad som fanns i köket så det va inte hans ställe i alla fall *asg*
Tack Tony och Vicka
Får ta med resten av familjen nästa gång så tanterna kan prata lite

/Rallytobbe
http://kent.lundin.dinstudio.se
Användarvisningsbild
styggan
GT-fanatiker
Kontakt:

Re: Lilla Fridolf

Inlägg av styggan »

rallytobbe skrev: dom bjöd på en blåbärspaj som va helt suverän tror inte det va bruzze som gjort den

/Rallytobbe
http://kent.lundin.dinstudio.se
Jag tror han bakar precis lika bra som han syr!!
Och syr gör han ju jäkligt bra har vi sett så *yes* *hehe*

Som Per Gessle hade sagt - En händig man! 8)
Användarvisningsbild
bruzze
GT-fanatiker

Inlägg av bruzze »

Tja!

Du, här lägger man ner sin själ i att skapa en kulinarisk fröjd. Jag började i torsdags och satte en surdeg, skrapade bark vid midnatt och snodde blåbär från en björn. Sen åkte jag till sibirien och köpte vaniljsås av maffian bara för att verkligen herrarna skulle få smaka på en juvlig skapelse som man laggt ner sin själ i. Och vad får man i gengälld! Jag är besviken... *hehe*

Tack för besöket. Vi får väl ta en till träff fram i vinter. Skicka ungarna till busfabriken eller nått. Det skulle Tobbe gilla! Han är väl över 13 så han går ju in gratis *yes*

Styggan vi har diskuterat detta tidigare. Jag är händig med mer saker än nål och tråd. Knyppling och vävning är något som jag gör i sömnen. Jag kan dansa också :wink:
Användarvisningsbild
Totti
GT-fanatiker
Kontakt:

Inlägg av Totti »

bruzze skrev:Tja!

Du, här lägger man ner sin själ i att skapa en kulinarisk fröjd. Jag började i torsdags och satte en surdeg, skrapade bark vid midnatt och snodde blåbär från en björn. Sen åkte jag till sibirien och köpte vaniljsås av maffian bara för att verkligen herrarna skulle få smaka på en juvlig skapelse som man laggt ner sin själ i. Och vad får man i gengälld! Jag är besviken... *hehe*

Tack för besöket. Vi får väl ta en till träff fram i vinter. Skicka ungarna till busfabriken eller nått. Det skulle Tobbe gilla! Han är väl över 13 så han går ju in gratis *yes*

Styggan vi har diskuterat detta tidigare. Jag är händig med mer saker än nål och tråd. Knyppling och vävning är något som jag gör i sömnen. Jag kan dansa också :wink:
Bruzze både du & Jag vet att det inte va du som gjorde detta :)
själva verkat va det din sambo som fick slita som ett djur,
Medans du sprang i köket som en förvirrad höna å letade
efter pajj-skålen! säg nu som det är *yes*

Du är bara svartsjuk att du inte får komma in där längre.. *hehe*
80quattro -85 ***
Audi Gt -86
Audi coupe -90
Användarvisningsbild
bruzze
GT-fanatiker

Inlägg av bruzze »

Ok vi medlar. Jag kan erkänna att jag befinner mig någonstans mitt imellan det du skrev och det jag skrev. Jag vet faktiskt var pajformen är för det är jag som får lägga upp den får Vickan når inte...

Jag får visst komma in på busis fast jag får visa legg för att slippa betala. Det är skitkul där!
Skriv svar