var är alla?

Här kan vi diskutera allt mellan himmel och jord
Användarvisningsbild
Dajjmen
GT-fanatiker
Inlägg: 658
Blev medlem: sön mar 25, 2007 23:26
Ort: Helsingborg

var är alla?

Inlägg av Dajjmen »

Tjena, jag är själv ofta inne här och läser allt möjligt, men tycker att det är lite segt. Det finns 263 registrerade anvädare men det är ju typ samma folk som skriver i trådarna hela tiden. Kan inte fler folk försöka skriva lite dom också. Tex i projekt och bilder som man inte behöver vara så kunnig för att skriva vad man tycker. Dock förstår jag om folk aviker att skriva på dom andra delarna för att man inte är så insatt på tex drivlinan och elektroniksnack.

Personligen har jag gjort en projekt tråd och där är inte en enda som har skrivigt något men 148 st som har kollat.

mvh Dajjmen
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

:roll: Du har inte hängt här så länge... Det märks... Det är ju mer liv och rörelse nu än någonsin tidigare och det har tagit lång tid att bygga upp det. :wink:

Fundera istället på hur stor andel av antalet GT:s som finns i Sverige som finns här! Jag är jätteglad att det är som det är!! :D

Jag har hängt på forum mycket och vad Ni än gör, häng inte upp Er på om ingen svarar. Bara mata på med info och bilder och kommer det kommentarer så är det bara att njuta! Jag gillar inte en massa nonsenstrådar eller inlägg bara för skrivandets skull, jag vill hellre ha ett forum med seriösa och bra inlägg, än en massa chatter och skitsnack. Kvalitet före kvantitet! *yes*
Användarvisningsbild
Dajjmen
GT-fanatiker
Inlägg: 658
Blev medlem: sön mar 25, 2007 23:26
Ort: Helsingborg

Inlägg av Dajjmen »

mjo iof så har du rätt.
Användarvisningsbild
bruzze
GT-fanatiker
Inlägg: 1528
Blev medlem: mån mar 12, 2007 13:53
Ort: Link

Inlägg av bruzze »

Känner mig väl lite skyldig till några nonseninlägg fast jag tror att det behövs lite sånt. Om det bara skulle vara seriösa bildiskussioner så skulle många tröttna. Det är som att förbjuda att man talar annat än bilsnack när man är i garaget. Sen håller jag med om att det kan bli mycket men du skulle se det forum jag hänger på i linköping. Man bara tröttnar ibland. Här tycker jag det är en skön och lagom mix.

Sen är det hur kul som helst att läsa kommentarer och tips om sin egen bil. Mera sånt även om det bara är en smilis!

Det verkar också vara många som bara kollar in några gånger om dagen utan att vara inloggade. Jag är alltid inloggad för då ser man ju vart det finns nya inlägg. Jag läser allt!

Uppmanar alla GT-ägare och GT-intresserade som inte är reggade att göra det och slänga in en hälsning eller höra av er om ni har bekymmer.

Tack Edis för jättejobbet med forumet!

Bruzze
GT-Bjorn
GT-fanatiker
Inlägg: 168
Blev medlem: sön okt 15, 2006 12:06

Inlägg av GT-Bjorn »

håller me bruzze helt på den punkten..och BTW tack för en shysst sida samt forum edis ! :D *yes*
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Jo, så länge det är en rimlig nivå på de s.k. "nonsensinläggen" så är det ju helt OK, men jag har sett forum som har blivit totalt sabbade pga att det bara har skrivits en massa skit. Då försvinner de riktiga inläggen i mängden och besökarna tröttnar på allt skit som skrivs. Två personer som "chattar" strunt via ett forum tillför inte speciellt mycket. Inte i mina ögon iallafall. Allt handlar iallafall om rimliga nivåer och när de nivåerna är passerade kan jag garantera att inläggen försvinner :wink: 8)

Man får tacka för berömmet, det värmer, men ett forum är inget utan användare och det känns verkligen som det hänger ett "gött gäng" här *yes* :D
QuattroGmbH
GT-diggare
Inlägg: 55
Blev medlem: tor feb 09, 2006 11:23
Ort: Ume

Inlägg av QuattroGmbH »

Men den här "offtopic" delen är väl lite till för att snacka lite strunt? Är ju bra att man kanske får slänga ur sig några ord om något man irriterat sig på under dagen eller något som hänt som man kanske andra kan dra nytta av, eller?

Och jag själv kan säga att jag inte är den mest skrivglade av oss alla, men det beror ju på att man spenderar ju mesta tiden med GT'n och inte vid datorn.. :wink: *yes* Hehehe..

Har dock ett projekt som jag donat på med ett bra tag nu, håller på att lyfta över en 'aan' 20v i en GT så det kommer miljontals med bilder och text så småningom. :!:

Men hur som helst, det här är en kanonbra sida! *yes* Har fått mycket hjälp genom att bara skumma runt, det är super!
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

QuattroGmbH skrev:Men den här "offtopic" delen är väl lite till för att snacka lite strunt? Är ju bra att man kanske får slänga ur sig några ord om något man irriterat sig på under dagen eller något som hänt som man kanske andra kan dra nytta av, eller?
Precis, men som sagt, så länge det hålls inom rimliga gränser *yes*

Ser verkligen fram emot bilder på ditt projekt! Det låter ju riktigt spännande! :shock:
QuattroGmbH
GT-diggare
Inlägg: 55
Blev medlem: tor feb 09, 2006 11:23
Ort: Ume

Inlägg av QuattroGmbH »

Ja jo det håller jag med om, så länge det inte spårar kan det ju vara kul. :wink:


Ja och spännande är det kan jag lova, har haft mycket problem och bekymmer och varit nära på att få ett nervöst sammanbrott ett antal gånger. Men nu när jag ser att det faktiskt fungerar så kan jag äntligen varva ner. 8) Är förhoppningsvis klar till nästa sommar, har det stora bromsbekymmret kvar, men när det börjar likna nått så laddar upp lite bilder och sånt. Just nu känns det bara jobbigt varje gång jag sätter mig här. :oops:

Ångrar att jag inte började dokumentera och skriva från början, för när jag väl sätter mig här för att börja tanka upp bilder osv. så kommer det bli nån timmes skrivande. :?
Skriv svar