audicoupe.nu

Här kan vi diskutera allt mellan himmel och jord
Användarvisningsbild
Simpa
GT-fanatiker

audicoupe.nu

Inlägg av Simpa »

Är de flesta här oxå medlemmar på www.audicoupe.nu ?
Kollade lite på deras träffbilder, det är ju jäkla massa GT´s där...
Användarvisningsbild
Edis
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Nej, jag är iaf inte medlem. Det är ju en lokal klubb där man eftersträvar att så många som möjligt är aktiva på deras arrangemang vilket låter hur läckert som helst, önskar att man bodde lite närmare... Då hade jag lätt varit medlem... *yes*

Inget förtar ju det andra så det är ju perfekt om vi kan göra lite reklam för varandra :D
Audimannen2
GT-fanatiker

Inlägg av Audimannen2 »

Jag är inte medlem där, visste inte ens att sidan fanns. Sjysst sida iaf.
Användarvisningsbild
bruzze
GT-fanatiker

Inlägg av bruzze »

Jag har sett sidan förut i annan skepnad. Tyvärr är Hälsinge lite för mycket Hälsinge för min smak. Är ju en bit härifrån!

Bättre med vår samling som är lite nationell s.a.s!

Vi kanske ska skapa en förening, går det inte att få lite bidrag då?!?

Bruzze
Användarvisningsbild
Edis
Kontakt:

Inlägg av Edis »

bruzze skrev:Vi kanske ska skapa en förening, går det inte att få lite bidrag då?!?
Så länge jag är vid rodret och sköter sidan så kommer det ALDRIG att bli en klubb. Det är MYCKET jobb att hålla en klubb vid liv, det krävs en styrelse och möten, det är bokföring, deklarationen, insamling av medlemsavgifter, krav från medlemmar som tror att man får en massa fördelar för de 200 kronorna man minsann har bemödat sig med att lägga på en avgift m.m. Det är MYCKET lättare att ha det så här... Det kostar mig ca 1500kr per år att driva denna sidan med hotell och domännamn, får väl in några kronor på dekalerna, men det mesta tar jag ur egen ficka. Men hur det än är så tycker jag att det är värt de pengarna att slippa allt som har med en klubb att göra *yes*

Denna sidan är och förblir en entusiastsida - AV och FÖR entusiaster 8)
Användarvisningsbild
bruzze
GT-fanatiker

Inlägg av bruzze »

Det var bara en svävande tanke. Jag köper dina argument och tycker det är helt OK.

Bruzze
Användarvisningsbild
Dajjmen
GT-fanatiker

Inlägg av Dajjmen »

Var trycker jag för att bli medlem, eller måste man betala avgift och sånt?
/dajjmen
Användarvisningsbild
Edis
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Dajjmen skrev:Var trycker jag för att bli medlem, eller måste man betala avgift och sånt?
/dajjmen
Nu är jag inte med alls? Frågar du om denna sidan, eller om den andra?

Denna sidan = Ingen klubb, alltså ingen medlemsavgift. Är man reggad i forumet så kan man ju räkna sig som medlem... typ...

På den andra sidan så får du gå in på "Om Klubben" så står det instruktioner där.
Användarvisningsbild
Dajjmen
GT-fanatiker

Inlägg av Dajjmen »

Edis skrev:
Dajjmen skrev:Var trycker jag för att bli medlem, eller måste man betala avgift och sånt?
/dajjmen
Nu är jag inte med alls? Frågar du om denna sidan, eller om den andra?

Denna sidan = Ingen klubb, alltså ingen medlemsavgift. Är man reggad i forumet så kan man ju räkna sig som medlem... typ...

På den andra sidan så får du gå in på "Om Klubben" så står det instruktioner där.
Jag menade den andra sidan, tänkte om dom hade nåt forum eller några intressanta bilder, men inget gick att se om man inte var inloggad.
Skriv svar