Mailhot om inlägg i forumet

Här kan vi diskutera allt mellan himmel och jord
Användarvisningsbild
bruzze
GT-fanatiker

Mailhot om inlägg i forumet

Inlägg av bruzze »

Hej,

För några månader sedan fick jag ett trist mail angående det jag skrev om Grp B-vingen http://bilsnack.com/gt/viewtopic.php?t=1256 Detta var från en kille som kallar sig Gunken på NA-forum. Jag svarade att han kunde läsa mitt svar i GT-forumet i ovanstående tråd. Sen blev det tyst och jag trodde att det var över. Sen den 14/7 fick jag ett nytt mail från Gunken:

Fy fan.Du är då inte frisk i pallet ditt jävla stolpskott.Sköt dig själv och skit i andra.Skulle inte pissa på din jävla Gt om så jag fick en miljon.Det var nära att du skulle få en propp på sista träffen.Jävla pundare.

Man blir ju inte direkt glad av ett sånt mail och det jobbiga är jag vet inte om det fortfarande gäller vingen eller om det är något annat. Jag vill kunna åka på bilträffar utan att behöva vara orolig för att bli nerklubbad.

Jag har svarat honom och krävt en förklaring till detta mail. Jag har också haft funderingar på att polisanmäla honom. Jag satte också ett ultimatum att han skulle förklara sig annars så hade jag tänkt att publicera vår konversation på NA-forumet för att få reda på vem han är. Efter att ha diskuterat det med moderatorerna på NA så har jag valt att avstå från detta. Jag hoppas på detta sätt att han slutar upp med sina mail och väljer att diskutera och informera via poster i forumet som vanligt folk. Det här är mitt uttalande som jag hoppas moderatorerna på NA låter mig publicera istället för dessa mail:

Jag har efter eget övervägande och på uppmaning av moderatorerna på NA-forum valt att inte publicera Gunkens mail. Denna person har tydligen som vana att kasta ur sig både det ena och andra utan hänsyn till sina medmänniskor. Detta har också tidigare uppmärksammats på detta forum och Gunken har då avstått från att förpesta forumet. Tydligen så har han gått över till att göra det via mail. Jag kommer också att avvakta den polisanmälan jag hade för avsikt att göra mot Gunken och hans mail såvida han inte fortsätter. Jag håller dock dörren öppen för honom om han vill förklara sig och ge mig info om varför han skickar sina mail. Om någon har ytterligare funderingar om dessa mail eller denna person så hänvisar jag till min mail. Jag vill också be om ursäkt om jag använt NA forum på fel sätt. Jag är en bilentusiast som normalt är aktiv på gtcoupe.se-forumet. Jag äger och vårdar en GT-coupé och jag diskuterar för och nackdelar med produkter, modifieringar m.m. på det forumet. Syftet med ett forum är att man ska diskutera och ha åsikter. Detta har tydligen inte alla förstått utan har valt att via mail ifrågasätta det jag skriver. Det normala i detta fall är ju att man dementerar detta i forumet och upplyser andra om sina åsikter. Att dra det till hot och förtal via mail är inte riktigt normalt, speciellt om man inte förklarar vad jag gjort eller skrivit, som man irriterar sig på.

Någon sa till mig: "Do not argue with an idiot, they will drag you down to their level and beat you with expericence". Därför slutar jag nu och hoppas på detta sätt att alla förstår vad dessa forum är till för.

Tony "Bruzze" Bruzell
Användarvisningsbild
Dompers
GT-fanatiker
Kontakt:

Mailhot!

Inlägg av Dompers »

Tråkigt värre!
Jag säger som jag alltid sagt... "Det finns folk till allt" :!:
Senast redigerad av 1 Dompers, redigerad totalt 0 gånger.
[____]==OOOO==[____]

*Filosofen*
Användarvisningsbild
Edis
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Det är riktigt otrevligt och just den här personen gjorde en del mindre trevliga inlägg på NordicAudi om detta forum. Han har dock bevisat vilken nivå han håller där och ingen tar honom som en seriös person, så det bästa är att släppa det helt och hållet. Det kommer inte att gå att "tala" honom tillrätta...

Hursomhelst så tycker jag att det är otroligt tråkigt att det finns personer som kan vara så otrevliga.

Jag har varit ute för liknande saker förr och det bästa är att bara låta det bero... Det blir inte bättre för att man kastar bränsle på elden. Jag tror inte att NA-moderatorerna kommer att publicera det, för det kommer bara att starta en massa elände. Jag vill egentligen inte ha något sådant här heller, jag kommer att ta bort tråden om några dagar.
AudiArt
GT-fanatiker

Inlägg av AudiArt »

Kan bara skratta. :lol:

MEN.. Jag har en story att berätta

När jag sålde min 400kg 500cui V8 ville en snubbe lägga pergar för att ingen skulle köpa den. Jag sa nej. Lossades att de bara var han som hade mailat (116st...). Saken var att han ville att jag skulle ta 400kg JÄRN till bussgods och skicka den 100mil..

Jag sålde den och han mailade. Svarade att den är såld.
Å fyfan vilket trevligt fredags mejl jag fick den veckan.

Du din jävla ljugare. Kunde du inte säga det som en man eller. Skulle jag vetat va du bor skulle jag hugga K_K av dig. Tro du att du kan sälja grejer som du lova bort eller. Är du en jvl zigernare eller?

Hade lust att svara men instinkten sa nej. Han har mejlat över 40brev sedan dess.

Bruzze: Det e tråkigt men de finns alltid idoter var man en går eller står!
Skriv svar