Dompers på rull

Här kan vi diskutera allt mellan himmel och jord
Användarvisningsbild
Edis
Kontakt:

Dompers på rull

Inlägg av Edis »

Idag var vi och hämtade farsans nya V70 i Linköping och på vägen hem så körde jag och lillebrorsan om Dompers Audi 100 med efterkopplad husvagn. Det var på E6:an och det var en hel del trafik så det var inte riktigt läge att börja trixa för mycket, men jag blinkade i alla fall med blinkersarna och vi vinkade på dem. Jag körde min nyinköpta (farsans gamla) V70 med gråsvarta fälgar.

Bytte fälgar ikväll, men nu kanske Dompers vet vilka tokar det var som körde om :lol:
Bild
Himla roligt att se en kändis på vägen så långt hemifrån, det händer inte allt för ofta. Letade som fasiken efter Dompers mobilnummer, men jag hade inte det i någon av mina telefoner... :cry:
Användarvisningsbild
bruzze
GT-fanatiker

Inlägg av bruzze »

Han var på väg till Haj Chaparall. Snackade med honom på telefonen förut. Han hade dragit på sig och familjen likadana adidas-overaller för å campa lite!

Snygg bil förresten!

/Bruzze
Användarvisningsbild
Edis
Kontakt:

Inlägg av Edis »

bruzze skrev:Han var på väg till Haj Chaparall. Snackade med honom på telefonen förut. Han hade dragit på sig och familjen likadana adidas-overaller för å campa lite!

Snygg bil förresten!

/Bruzze
Å, fan, då är han ju inte så långt härifrån. Vi har ca 6 mil dit :D

Tack för det, ska dock försöka sälja den, har blivit toksugen på att köpa en S60 T5:a istället. V70, 140hk och automat är nog inte riktigt min stil. Men ruggigt praktiskt för vi svängde förbi JB (skroten i Jönköping) på vägen upp och jag köpte mig bland annat fyra 16":s fälgar med bra däck som jag tänkte testa att montera på min MG. Hade blivit lite jobbigare att knöla in dem i 850:n :roll:
Bild
Användarvisningsbild
Dompers
GT-fanatiker
Kontakt:

Vi sågs på vägen!

Inlägg av Dompers »

Haloj Edis!

Måste tyvärr meddela att jag missade dig helt och hållet, sorry!! :oops:
Bruzze hade rätt, vi har varit på High Chaparral, har varit två "kanon-dagar"
på plats. :D :D
Kommer att lägga ut lite "filmer" från besöket, kan kanske vara kewl ;)
[____]==OOOO==[____]

*Filosofen*
Skriv svar