Barn bytes mot ny lack

Här kan vi diskutera allt mellan himmel och jord
Användarvisningsbild
bruzze
GT-fanatiker
Inlägg: 1528
Blev medlem: mån mar 12, 2007 13:53
Ort: Link

Barn bytes mot ny lack

Inlägg av bruzze »

Här är min Honda CR-V.

Bild

Idag när sambon kom hem så var det en liten dotter på ca 5 år som var ångerfylld. Hon gick med böjt huvud och visade vilka märken det hade blivit när hon och hennes kusin hade lekt bilen. Dom hade ritat på sidorna och klättrat på taket och åkt kana ner för rutan och motorhuven.

Vad säger man... Det går ju inte att bli arg på dom för dom fattar inte allvaret iallafall inte innan. Dess utom så var hon ångerfylld och bad typ 1000 ggr om förlåtelse och så. Det hade underlättat om det var någon annans unge men nu får man väl fixa det själv på nått sätt. Trist och dyrt.

Bruzze
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

:shock: Ojojojojoj, kan tänka mig att hon inte är så katig nu...

Har du ingen form av drulleförsäkring som gäller? Hur illa blev skadorna, många djupa repor och bucklor?

Lider med dig :cry:
Användarvisningsbild
bruzze
GT-fanatiker
Inlägg: 1528
Blev medlem: mån mar 12, 2007 13:53
Ort: Link

Inlägg av bruzze »

Nä det blev tillräckligt för att det ska vara för mycket. Det fanns lite innan. Vi ska tvätta av den ikväll och se vad som döljer sig under smutsen. Jag ska kolla upp vad som gäller på försäkringen. Hoppas man kan få nått tillbaka på allt man betalat till dom i alla år.

Man är väldigt förlåtande som förälder. Jag kan iallafall lova att hon aldrig kommer att röra en bil igen.

Bruzze
Användarvisningsbild
Simpa
GT-fanatiker
Inlägg: 421
Blev medlem: mån feb 19, 2007 21:03
Ort: Solna

Inlägg av Simpa »

Shit vilken jobbig sits...
Användarvisningsbild
bruzze
GT-fanatiker
Inlägg: 1528
Blev medlem: mån mar 12, 2007 13:53
Ort: Link

Inlägg av bruzze »

Äntligen är hondan på lackering. Väntar på att få den tillbaka. Suger att åka firmakartong...
Skriv svar