Nu är min herrejösses audi gt coupe-84 såld. Eller jag fick byte mot en utstälnings supra.
Men...
Lådan får för sig att driva lite men slirar nå grönjävligt! Vad kan det vara för fel? kommer bara upp i 25km/h och sedan är det slut på det roliga. Funkar skitfint på baken. Någon som vet någon om aut lådor då jag är grön på det..
Problem.. jag var tvungen att köpa två ramper som man kan köra upp supran på för det finns inga domkrafter som är låga nog.. Och den är ju så stum i karossen som jag vet inte vad
Förbannat trist. Hur har du det med försäkring på den? Snodde dom nått i den?
Låt inte detta förstöra utan försök att hitta en bakruta och se till att få igång den.
Tänkte på det med slirande växellåda. Det borde finnas typ en miljard Supraforum på nätet. Kan du inte kolla där för det måste varit flera som har haft samma problem... Har du testat en sån enkel sak som att dumpa ur oljan och hälla i fin?
jag vill faktiskt inte ha en supra då försäkringen är herrejösses hög. Stockholm, 18år, Kille, 3.0 turbo, coupe ja ni vet.. DYRT. Rutan kostar 400kr på skroten och lådan vill jag ha renoverad. Ofta när jag köpt delar på skroten så pajar det inom kort.
Du har tur idag!
Jag har en bra kompis som nyss öppnat verkstad & hans specialitet är supra! har du hört talas om supramannen menghini, supra zeb!? det är vänner till mig, vill du kan ja höra me zeb om han har lust & hjälpa dig.. kanske kan ge han din mail adress till msn?
sök lite på youtube på zeb lr supra zeb så hittar du lite godis
Inte bara MKiv utan även 3:orna han håller på med!
SibbSon skrev:Du har tur idag!
Jag har en bra kompis som nyss öppnat verkstad & hans specialitet är supra! har du hört talas om supramannen menghini, supra zeb!? det är vänner till mig, vill du kan ja höra me zeb om han har lust & hjälpa dig.. kanske kan ge han din mail adress till msn?
sök lite på youtube på zeb lr supra zeb så hittar du lite godis
Inte bara MKiv utan även 3:orna han håller på med!
//Sibba
Sibba du är en herrejösses kille. Zeb Supra med svarta singel T supran som gick i mina "hoods" mycket (Brunna,Norrortracing osv)? Den supran?
Du ser ju min MSN nedanstående!! Men skickar ett PM.