Äääääntligen fredag! Oj vad skönt! Dags för skrikande ungar, trött och sliten sambo, tacos som hunnit kallna, minst 5 insmugglad pilsner i soffan framför någon plastig dockuunderhållning. Sen när resten av familjen har somnat så är det dags för lite audisurfning till fram åt 2 på natten. Kl. 7 vaknar den minsta med ett skrik och jag lovade tydligen i förbigående att jag skulle gå upp på morgonen och ta barnen. Helgvila... HA Men gött att slippa jobba några dagar!
Er framtid, min verklighet!
Helgplan: Städa i garaget! Försöka limma dynan på stolen. Umgås med barnen. Gök... flåt umgås med sambon.
Bruzze
FREDAG, FREDAG, FREDAG, FREDAG, FREDAG...
haha ja du, det är så våra liv är skapade. Men ja, f*n va gött det är med freda, blir en hel del pilsner ikväll och imon ska jag ladda batteriet på gtn så man kan ut och köra (inte innan 12h, jag vet). Råka glömma lysena på under natten, jippi när man skulle till jobb morgonen där på, fick cykla, tur att man bara jobba 1 km bort :P
//Dajjmen
//Dajjmen

Kör du bil till jobbet när det är en km!? stackars motorn, massa kallstarter utan varmkörning.
Jo visst är det gött med helg, själv är man med och anordnar en av sveriges största studentfester så det blir inte en lugn stund i Kalmar häller... och det kan ju hända att det blir en eller kanske två öl
Trevlig helg på er alla
Jo visst är det gött med helg, själv är man med och anordnar en av sveriges största studentfester så det blir inte en lugn stund i Kalmar häller... och det kan ju hända att det blir en eller kanske två öl

Trevlig helg på er alla
www.Garage11.se bilder och mycket mer.
Re: FREDAG, FREDAG, FREDAG, FREDAG, FREDAG...
Äntligen fredag! Dagen har varit bra för mig, jag har varit på bilsportmässan i stockholm med skolan, resten av heljen har jag inget planerat.
Måste bara lägga in två bilder på en av de finaste bilarna på mässan. Dock inte bästa bilderna men syns ifall vad det är för Audi.

Måste bara lägga in två bilder på en av de finaste bilarna på mässan. Dock inte bästa bilderna men syns ifall vad det är för Audi.

Jojjan: jag pluggar interaktionsdesign vid Högskolan i Kalmar, försök klura ut vad det är för utbildning
Det är smart och användarvänlig design.

Det är smart och användarvänlig design.
www.Garage11.se bilder och mycket mer.
Ha ha!! Smart och användarvänlig design. Dom kanske ska börja med utbildningens namn!!! Det är ungefär lika bra som adressen www.stockholmsdyslexiforbund.se undrar hur många träffar dom får! (Nej den funkar inte, det är ett skämt stulet från Magnus Bertnér)
Nu var det dags igen. Fredag fredag fredag. Vi har nyss druckit lite saftglögg och fått lite julstämning. +3ºC och kolsvart ute! Dags att stämpla ut!
Ha det gott alla GT-tokar!
Bruzzetomten
Nu var det dags igen. Fredag fredag fredag. Vi har nyss druckit lite saftglögg och fått lite julstämning. +3ºC och kolsvart ute! Dags att stämpla ut!
Ha det gott alla GT-tokar!
Bruzzetomten