Bild-mail
Bild-mail
Jag har fått ett suspekt mail från www.spoca.se. Dom undrar om jag har någon bra bil och bild som jag vill ha införd på deras sida. Ja det står faktiskt så. "bil bild":
-----------------------------
Hej!
Har du någon bra bil bild du vill ha införd på www.spoca.se .
Med vänliga hälsningar
Redaktionen
Klas Sjöberg
redaktionen@spoca.se
Detta spam verkar vara skickat till flera av medlemmarna i detta forum då även min kollega Porsche-Ägarinnan har fått ett. Jag tycker det är trist när ett företag skickar ut mail utan källhänvisning. Det klassas väl som spam! När det dessutom innehåller särskrivningar så lyser det oseriöst om det.
Edis går det att låsa så att mailadresserna enbart syns för medlemmar?
Bruzze
Hej!
Med vänliga hälsningar
Redaktionen
Klas Sjöberg
redaktionen@spoca.se
Detta spam verkar vara skickat till flera av medlemmarna i detta forum då även min kollega Porsche-Ägarinnan har fått ett. Jag tycker det är trist när ett företag skickar ut mail utan källhänvisning. Det klassas väl som spam! När det dessutom innehåller särskrivningar så lyser det oseriöst om det.
Bruzze
Re: Bild-mail
tycker oxå att det borde vara så..bruzze skrev:
Bruzze
Re: Bild-mail
Jo detta mail fick jag med..bruzze skrev:Jag har fått ett suspekt mail från www.spoca.se. Dom undrar om jag har någon bra bil och bild som jag vill ha införd på deras sida. Ja det står faktiskt så. "bil bild":
Hej!
Med vänliga hälsningar
Redaktionen
Klas Sjöberg
redaktionen@spoca.se
Bruzze
Audi - Four rings to rule them all.. http://www.garaget.org/?car=5922
fick också detta mai.
Om Spoca
Mötesplatsen på nätetSpoca startades 2007 och är den naturliga mötesplatsen på nätet för alla motorintresserade. Som webbtidning publicerar Spoca ett utbud av reportage om intressanta bilar och mc. Här får läsarna ta del av länkar, kalendern och foto. Har du intressanta bilder, pågående renovering, eller något annat, kontakta redaktionen
Om Spoca
Mötesplatsen på nätetSpoca startades 2007 och är den naturliga mötesplatsen på nätet för alla motorintresserade. Som webbtidning publicerar Spoca ett utbud av reportage om intressanta bilar och mc. Här får läsarna ta del av länkar, kalendern och foto. Har du intressanta bilder, pågående renovering, eller något annat, kontakta redaktionen

-
- GT-fanatiker
Jag fick också ett sådant mail, ytterst irriterande med folk som fiskar trafik på det viset. Jag hade en mailväxling med en jänkebilssida som gjorde samma sak för ett tagsedan, han fattade inte alls att han spammade...
Hursomhelst så får Ni i Er egna profil bocka i om adressen ska visas eller inte. Kolla in det där.
Hursomhelst så får Ni i Er egna profil bocka i om adressen ska visas eller inte. Kolla in det där.