någon stans har jag bild på alla mätartavlorna i vitt. Från de mallarna kan man göra vilken färg man vill och skriva ut på ett ordentligt pappaer och sätta i. Vet inte om det fungerar men det borde det göra.
Finns intresse kan jag leta upp bilden och lägga upp på forumet.
är det någon som lyckats ta bort hastighetsmätarnålen? jag har försökt, men den verkar sitta rätt hårt, man vill ju inte slita direkt varvräknarnålen är ju lätt att få bort, bara dra rätt ut..
Megiltura skrev:någon stans har jag bild på alla mätartavlorna i vitt. Från de mallarna kan man göra vilken färg man vill och skriva ut på ett ordentligt pappaer och sätta i. Vet inte om det fungerar men det borde det göra.
Finns intresse kan jag leta upp bilden och lägga upp på forumet.
btw, jag har dom oxå.. kan lägga upp
exempel..
resterande har jag å.. säg till om ni vill ha
EDIT: Kom på nu att dessa mätartavlor är till audi 80... det som skiljer är hastighetsmätaren, den visar bara upp till 200.. och på varvräknaren så saknas den där 5:an som ni ser..
men det borde väl gå att ordna i photoshop?
jaha, du menar den, men det skulle vara läckert med vita mätar tavlor,
inslagen, jo den står ju maskerad nu och ska lackas vit i mellandagarna! jag e en lycklig man!
stork3n skrev:jaha, du menar den, men det skulle vara läckert med vita mätar tavlor,
inslagen, jo den står ju maskerad nu och ska lackas vit i mellandagarna! jag e en lycklig man!
jo de skulle ju det.. men som sagt de är ju problemet då med hastighetsmätaren. 5:an är ju däremot lätt att fixa dit..
Albin skrev:har du hastighet och temp mätaren oxå????????
japp.. men som sagt,, hastighetsmätaren går bara till 200km/h
och det blir ju lite fel då.. när du kör i tex 100 så visar mätaren 80.. borde det väl bli? =P
EDIT: temp mätaren har jag inte, bara ECON märaren.. men temp har du ju i mittkonsolen?
Senast redigerad av 1 dagg, redigerad totalt 0 gånger.
det där vart väl bra? en sak bara, de ska inte stå W=980 utan W=1080 glömde säga de förut.. inte för att det har nån större betydelse.. men skare va så skare va