Dottern börjar klå mig på Nintendo 8bit. Hon kör Super mario som en gud. 5 år är hon. Idagarna lade min DVD av också så nu måste jag fixa en DVD-spelare. Självklart går ju tankarna till att köpa en Xbox eller en PS2 för att använda till spel och DVD. Jag ska ha en dansmatta till den. Jag vill ha lite tips på vilken konsoll jag ska välja. Jag har inte ekonomi nu att köpa en Wii eller 360 eller nått sånt utan har tänkt mig en begagnad chippad Xbox eller PS2.
Vilken ska jag köpa?
För-nackdelar?
Vad klarar dom?
Finns det kamera till Xbox? Spelade PS2 med kamera en gång det var kul!
God Jul!
Bruzze
Xbox lr. PS2 Tips önskas
Det är ju en smaksak om man vill ha xbox eller ps.. jag personligen har aldrig gillat xbox..
Dansmattan kan du ju ha till båda så det är väll bara att du går å provspelar konsolerna och väljer sen själv vilken du vill köpa. dom är ju inte dyra att köpa nya direkt, ligger runt 990 kr båda två.
Jag ska köpa mig en ps3a såfort jag har lite pengar över i kassan, så sjukt kul! å vilken grafik!!

Dansmattan kan du ju ha till båda så det är väll bara att du går å provspelar konsolerna och väljer sen själv vilken du vill köpa. dom är ju inte dyra att köpa nya direkt, ligger runt 990 kr båda två.

Jag ska köpa mig en ps3a såfort jag har lite pengar över i kassan, så sjukt kul! å vilken grafik!!

jag gillar inte ps2 dels för att handkontrollerna är så otroligt obekväma, och sen får iaf inte jag nån "känsla" i spelen..
jag lirar nu på en xbox 360 största anledningen till att ja valde 360 före ps3 är priset.. å sen så är jag ju helt såld på halo!
Har även första xbox:en, ja vet inte vad man ska ta för för och nackdelar mellan den och ps2..
kan inte komma på några nackdelar med xbox nu
Jag tycker du ska köpa en chippad xbox!
jag lirar nu på en xbox 360 största anledningen till att ja valde 360 före ps3 är priset.. å sen så är jag ju helt såld på halo!
Har även första xbox:en, ja vet inte vad man ska ta för för och nackdelar mellan den och ps2..
kan inte komma på några nackdelar med xbox nu

Jag tycker du ska köpa en chippad xbox!
Hehe du kommer inte bli besviken på konsollen! har tyvärr ej forza...Dajjmen skrev:sitter själv och väntar på mitt xbox 360 som jag har beställt, får nog det imon. Beställde det enbart för att köra forza 2, för där kan man ladda ner Audi Sport Quattroenbart...
Å bruzze: ja tycker du skall spara till ett 360 ist! värt pengarna lätt.. å till 360 kan du köpa kamera
En chippad xbox generation 1 är bland de bästa multimediamaskiner du kan tänka dig.
Emulatorer (NES, Amiga, C64, sNES, N64 osv osv), musik, spel, filmer, bilder.. Den gör allt!
Med byte till en stor hårddisk i den kan du sedan kopiera ner alla originalspel på disk och vips har du alla spel en knapptryckning bort.
Emulatorer (NES, Amiga, C64, sNES, N64 osv osv), musik, spel, filmer, bilder.. Den gör allt!
Med byte till en stor hårddisk i den kan du sedan kopiera ner alla originalspel på disk och vips har du alla spel en knapptryckning bort.