Lite för ärliga kommentarer
Lite för ärliga kommentarer
Kolla in den här killens kommentarer. Han skriver precis vad han tycker. Det blev en del asgarv när jag bläddrade igenom posterna. Man får klicka på bilderna för att se vad ägarna har skrivit först. En del kommentarer är helt underbara. Han är ungefär som Magnus Bertner skulle va om han hängde på garaget. Han hade inget ont att säga om min GT iallafall! Gillade färgen.
http://www.garaget.org/mypage/comments. ... Jaever&own
http://www.garaget.org/mypage/comments. ... Jaever&own
ja endel av av kometarer är råa.. men han har ochså rätt folk röstar jävligt konstigt där.. o ger bara posetiva komentarer.. .
Slobodan Kostic,
Gl�m ej o r�sta p� denna l�nk.
1986 Audi Quattro Sport: 9.996 @ 142.738 MPH
kostic.nu
kostic.nu
men ärligt talat så fins det bilar som får 5 som inte är värda det.. tycker ni inte det?
förstår samtyidigt dom so äger bilana som lagt ner sin själ i bilen o försökt göra den snyggare eller modda den på något sätt.. de kanske inte har råd me bättre bil men ändå vill göraq något kul.
förstår samtyidigt dom so äger bilana som lagt ner sin själ i bilen o försökt göra den snyggare eller modda den på något sätt.. de kanske inte har råd me bättre bil men ändå vill göraq något kul.
Slobodan Kostic,
kostic.nu
kostic.nu
Kommentarer!
Ja, självförtroendet var det inget fel på ialla fall(i kommentarerna). 
När det gäller styling av volvo så är det som whiskey... man får lära sig att gilla det.

När det gäller styling av volvo så är det som whiskey... man får lära sig att gilla det.

[____]==OOOO==[____]
*Filosofen*
*Filosofen*
Håller med er om att där finns för många bilar på garaget som inte förtjänar sina betyg.
Problemet är att vi alla har olika förutsättningar för vår hobby. T.ex. En kille i en 740 kan vara mycket stoltare över sin bil än en kille i en ferrari. 740 killen har förmodligen inte samma ekonomi, men de kronorna som han får in går garanterat direkt ner i bilen.
Men ser man en bil man inte tycker om så är det kanske bättre att låta bli att kommentera/rösta än att såga den stackaren som är så stolt över sin bil?
Problemet är att vi alla har olika förutsättningar för vår hobby. T.ex. En kille i en 740 kan vara mycket stoltare över sin bil än en kille i en ferrari. 740 killen har förmodligen inte samma ekonomi, men de kronorna som han får in går garanterat direkt ner i bilen.
Men ser man en bil man inte tycker om så är det kanske bättre att låta bli att kommentera/rösta än att såga den stackaren som är så stolt över sin bil?
Jag har just köpt en volvo 765-88 Hahah. Sosse containerPeter urq skrev:Har absolut inget emot Volvo, kanon trevliga bilar och riktiga arbetshästar!
Men jag skulle inte ge mig på att styla en 740
Tur att smaken är olika

www.garaget.org/T5-anders min polare hans är rätt snygg
850:n är väl första bilen som volvo fått snygg. Iallfall i mina ögon. Sen kan jag i.o.f.s. tycka att en superclean amazon är helrätt. Jag är också svag för lowriderstuket och en 240 med 20" och sänkt ner över hjulen är också cool. Men... att modda en 740 med att hänga i en tärning i backspegeln och banka dit spinnernavkapslar från biltema och sen hänga ut den på garaget och bli sur när man får kommentarer. Det är lite väl...
vadådå?? ja menar de ää ju coola killar vi snackar om!! haha näädå, fy fan "stylade" 740:s har man fått nog av... uschbruzze skrev:850:n är väl första bilen som volvo fått snygg. Iallfall i mina ögon. Sen kan jag i.o.f.s. tycka att en superclean amazon är helrätt. Jag är också svag för lowriderstuket och en 240 med 20" och sänkt ner över hjulen är också cool. Men... att modda en 740 med att hänga i en tärning i backspegeln och banka dit spinnernavkapslar från biltema och sen hänga ut den på garaget och bli sur när man får kommentarer. Det är lite väl...
Die for metal!
Göra karriär i kroppsstrumpa! He he. Inge fel i att styla en 740 men man ska ju inte ta för givet att alla tycker att det är världens coolaste bil! Det finns ju rätt många inte kan förstå hur vi kan dregla över en gammal audi t.ex!!!
Den här är cool: http://www.garaget.org/?car=4775&image=553690
Och jag känner byggaren av den här:

Han har även byggt den här. AWD och turbo m.m.:

Av den här:

Den här är cool: http://www.garaget.org/?car=4775&image=553690
Och jag känner byggaren av den här:

Han har även byggt den här. AWD och turbo m.m.:

Av den här: