GT-Björn aktiv igen

Här kan vi diskutera allt mellan himmel och jord
Användarvisningsbild
bruzze
GT-fanatiker

GT-Björn aktiv igen

Inlägg av bruzze »

Kul att du är här igen. Hur går det med ditt projekt. Har för mig att du postade en bild för länge sen man jag hittade den inte. Kan vi få en uppdatering?
GT-Bjorn
GT-fanatiker

Inlägg av GT-Bjorn »

heh, ja.. jag vet inte riktigt vad som hände, men det var mycket skola och arbete till höger och vänster så jag glömde bort totalt att glida in här med jämna mellanrum, Bilen är BESIKTIGAD och KÖRBAR! den gick igenom på blankt, och ska posta lite bilder när jag kommer hem i eftermiddag. det är bara ett par små skavanker på den(förrutom småbucklor som förra ägaren gav bilen :( ) och min hastighetsmätare fladdrar och tickar och lever rövare=)

hur är det med dig nuförtiden förresten bruzze?
tänkte bar akolla läget lite :D
Användarvisningsbild
bruzze
GT-fanatiker

Inlägg av bruzze »

Kul att den är i drift! Kör på! Hur går det med lappen då? Du hade väl lite kvar?!? Skicka gärna in lite bilder för det är alltid intressant. Har för mig om att den var rätt så nedplockad när vi var ute och åkte en sväng.

Själv är det bra. Som du såg i min andra post så väntar jag in ledigheten nu. Det ska bli kul. Audin står i vinterförvaring men jag har ju lite kul options till den som du ser om du följer den högra länken nedanför.

Höres!
GT-Bjorn
GT-fanatiker

Inlägg av GT-Bjorn »

jupp, den var nerplockad då.. den togs i drift precis innan julafton och körkortet tog jag 1/11 07. men skavankerna ska åtgärdas.. eller så blir det en ny GT.. kommer aldrig sluta med bilarna :) kan ju säga som så att med en pappa som är en jäkel på vänsterbroms så gick det fort på snön när han provade den=).. bilder skall laddas upp, ska bara komma ihåg det.. upptäckte att schemat för fredagen var knökafullt.. men då kanske du har lite tid att meka med den nu då när du är ledig? *yes*
Skriv svar