Dagens fråga -> Vad händer denna varma sommarhelg?

Här kan vi diskutera allt mellan himmel och jord
Användarvisningsbild
bruzze
GT-fanatiker

Dagens fråga -> Vad händer denna varma sommarhelg?

Inlägg av bruzze »

Det är så skönt väder här i Östergötland och det går väl igenom i hela landet. Jag ska strax lasta in ungarna och sambo i bilen och sticka ner till stugan. Vi har ett torp vid en sjö utanför Vimmerby. Årets projekt är ny brygga och det är snart klart. Ska lägga trall på flotten och förankra den en bit ut. Det blir nog ett gäng pilsner och gin and tonic också. Blir lite roligare då :-)

På söndag ska jag justera motorn på min Diesel och göra klart arbetskompisens Alfaromeo som jag håller på med i garaget. Jag har bytt bromsar, bromsrör och främre hjullger och håller på att plocka ihop den. Den är rätt cool med v6:a helskinn och stora bromsar med 4kolvsok m.m.

Inga GT-projekt som ni hör. Har inte hunnit hämta hem den än men det kommer. Vad ska ni göra?
Jonas
GT-fanatiker

Re: Dagens fråga -> Vad händer denna varma sommarhelg?

Inlägg av Jonas »

Ska upp till Hudik på Audi Coupé träffen, ska börja åka om ca 30min. Så får se om det kommer vara nå bilar på den träffen ;P

På Söndagen har jag inte planerat nått ännu.
Honda Africa Twin XRV750 -01
Subaru Impreza kombi -08

Seat ibiza fr 20vt -05 Såld
Subaru Impreza kombi -02 Såld
Aud A4 Avant -96 Såld
Audi Gt Coupé -85 Såld sugen på Gt igen
Audi 80cc -85 bortbytt mot en 850glt Såld
Stormcrow
GT-intresserad

Inlägg av Stormcrow »

Frugan ska vara på hunduställning hela helgen, så jag blir hemma med junior. Vi håller på med att skrapa huset, då vi ska måla om, det är inte gjort sedan huset byggdes 1950, så det är på tiden.

Jag ska även byta ett bromsok på min audi 100 turbo, och så ska jag pyssla lite mer med att få GT:n att gå.

Jag har sålt en båt, som köparen kommer och hämtar ikväll, så jag ska städa upp den, och tvätta av den, så den ser lite bättre ut.

Jag är bjuden på poker och öl ikväll, får se om jag tar mig iväg på det.

Ska försöka klämma in lite fiske också.
Användarvisningsbild
Dajjmen
GT-fanatiker

Inlägg av Dajjmen »

Har precis gått upp och drar en macka, mätaren ligger redan på 20 gradet så det kommer bli en värm dag. Ska ta gt till en polare som har en Audi 100Q, så blir det väl lite meck där. Sen ikväll så får vi se var som händer, men lite grillning hade inte skadat.

Mvh Dajm

PS. Vädret ser fint ut nu en längre tid :D
http://servlet.dmi.dk/rejsevejr/servlet ... =110046042
Bild
Skriv svar