Dålig tajming

Här kan vi diskutera allt mellan himmel och jord
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Dålig tajming

Inlägg av Edis »

Stack tidigare ifrån jobbet för att åka till Växjö (typ 15mil) och kolla på en Audi Coupé GT som varit till salu i en månad... En av säljarna visste att jag skulle komma, men vad händer... Jo, en stund innan jag kom dit så såldes bilen... :roll:

Det var en helt OK kärra... Men jag tror inte att jag hade köpt den ändå...

Skönt att ha fått syna den iaf, hade inte varit kul att inte fått se den för säljaren målade upp en lite trevligare bild av den än vad den såg ut som i verkligheten...

Det var nog inte meningen att jag skulle ha den kärran...

Om den nya ägaren hittar hit får jag hälsa honom välkommen och säga grattis till en trevlig kärra!
Användarvisningsbild
Krisse
GT-diggare
Inlägg: 72
Blev medlem: sön maj 08, 2005 18:19
Ort: Kramfors

Inlägg av Krisse »

Får man fråga vad du har för planer för GT nummer 2? Motorbyte? 4wd? Rusta upp i nybilsskick?
*nyfiken* :)
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Det ska väl i första hand vara en extrabil... Men vi får väl se vad det slutar med... Har inte tid med några stora projekt för tillfället så det kommer nog inte hända så mycket...

Men jag tänkte ta mig tid att hitta en riktigt trevlig kärra iaf.
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Det är nog inte meningen att jag ska ha en GT till... :roll:
Har suktat efter en dyr GT som jag hittat på annons och ringde på den idag...

Efter första samtalet kändes drömaffären nära... Det var en 85:a, ingen rost, hade gått 17000mil, två ägare innan den nuvarande och den var grymt fin... Gick hur bra som helst och det var inga bekymmer med den...

Efter dagens andra samtal då jag hade varit beredd att köpa den visade sig att det var en tyskimport, den är omlackad, motorn måste någon ha skruvat med för det var en turbotopp på den och sedan importen 99 hade bilen haft fem ägare... :evil:

Hmmmm.... Jag har inte kikat på bilen och kommer inte göra det, men från att ha låtit som världens finaste och mest välbevarade GT så är den inte värd mycket i mina ögon...

Usch, så besviken jag är just nu... :cry:
Användarvisningsbild
Raven_LIII
GT-fanatiker
Inlägg: 409
Blev medlem: tis okt 12, 2004 12:57
Ort: Ljusdal i G

Inlägg av Raven_LIII »

Den som väntar på något gott väntar alltid förlänge, *yes*

Eller hur det var.... ::
Nenne
GT-diggare
Inlägg: 54
Blev medlem: sön jun 05, 2005 21:04
Ort: G

Inlägg av Nenne »

Nja.....

"Den som väntar på någon som har gått. HAN har väntat för länge".... *yea*
Skriv svar