Tack Micke för Sightseeingen runt Slite!

Här kan vi diskutera allt mellan himmel och jord
Användarvisningsbild
bruzze
GT-fanatiker

Tack Micke för Sightseeingen runt Slite!

Inlägg av bruzze »

Jag var ju på Ö:a en sväng och semestrade med familjen. Vi hyrde en stuga lite utanför Slite och när man ändå är där så måste man ju hälsa på Micke! Micke och nya tjejen var ute hos oss i stugan och grillade och sen tog vi en tur för lite GT- och garagespan runt Mickes domänder. Det var kanonkul! Som vanligt är jag dålig med kameran men några bilder blev det iallafall!

Här är Mickes silverkula utanför garaget nummer 2. Har tyvärr inga bilder från besäket i nr 1 eller innanför.

Bild

Sen åkte vi runt på Gotlands alla grusvägar kändes det som för att till sist stanna till vid en sevärdighet som jag tycker är helcool! Det finns ju ett stort kalkbrott i Slite och där har man byggt en transportväg rätt igenom marken. För att kunna vandra till andra sidan så finns denna udda bro! JAg var där dagen efter med familjen och jag lyckades inte lura ut Vicka på bron *yes*

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild

Det var en trevlig vistelse på Ö:n och en sak är säker! I'll be back :)
Användarvisningsbild
bruzze
GT-fanatiker

Inlägg av bruzze »

Här är lite flera bilder från resan. För er skull har jag tagit bort alla Raukar, gulliga barnbilder och toplesstjejer på stranden.

Besök på hängbron. Dottern hade ingen respekt för höjden!

Bild
Bild

Micke hade en våt fantasi att få se och framförallt höra en uris eller S1 pressa gärnet i rännan. Det ekar skapligt!

Bild
Bild
Bild

Här är lite bilder från en gammal skrotgård på Fårö. Den är nu Creperia och serverar creps. Ligger utmed rätta vägen upp mot Sudersand. Helt klart värt ett besök!

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild

Självklart släpade jag med familjen till Gotland Ring också. Just denna blåsig och kalla lördag hade Porscheklubben trackday där! Skapligt härligt att se dessa miljoner pressas på banan! Jag är ingen Porschekännare så jag har säkert missat klenoderna...
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Användarvisningsbild
mrknopfler
GT-fanatiker

Inlägg av mrknopfler »

Men grolsch-flaskan känner man ju igen. Synd att dom inte kör med den gamla flaskan fortfarande=(
Användarvisningsbild
Edis
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Ser ut att ha varit riktigt trevligt! :D

Man blir helt klart sugen på att åka dit på ett återbesök, jag var där på skolresa för många herrans årsedan så det vore trevligt att åka dit och se ön med tillgång till egen bil :D
Användarvisningsbild
bruzze
GT-fanatiker

Inlägg av bruzze »

Rekommenderas varmt! Säg till innan för jag vet både en bra guide och en trevlig liten stuga i trakten runt slite! *asg*
Användarvisningsbild
gt_87
GT-fanatiker

Inlägg av gt_87 »

hel trevliga bilder ju *yes*
Skriv svar