projekt i skolan

Här kan vi diskutera allt mellan himmel och jord
krill3
GT-diggare
Inlägg: 68
Blev medlem: fre aug 08, 2008 12:39

Inlägg av krill3 »

Henke_GT85 skrev:jaha hehe kolla inte när denna topic var insänd. men men.. måste ju bidra ändå. hehe men det duger ju helt klart! ta med audin ja för om den är så trimmad så vill jag känna och klämma :wink:
Hehe, så kan det vara :D
Jo det hade du mer än gärna fått göra om det inte vorit så att den vägrar att starta och jag bara hittar mer fel på den :( Jag vet inte riktigt men jag känner att jag inte har pengar tilla tt renovera den jag kan ju lägga ut en del men inte så att den blir klar på långa vägar, har ju en till bil att fixa med...
Jojjan
GT-fanatiker
Inlägg: 921
Blev medlem: fre okt 20, 2006 10:00

Inlägg av Jojjan »

Alternativet är väl att du sparar alla friska delar från Audin och sedan skrotar resten. Det lär säkert komma fler billiga GT till salu till våren som du kan renovera istället.
krill3
GT-diggare
Inlägg: 68
Blev medlem: fre aug 08, 2008 12:39

...

Inlägg av krill3 »

Jojjan skrev:Alternativet är väl att du sparar alla friska delar från Audin och sedan skrotar resten. Det lär säkert komma fler billiga GT till salu till våren som du kan renovera istället.
Jo det kan man ju med göra men då jag går i skolan och inte har en direkt inkomstkälla och har en annan bil som jag ska lägga ner en massa pengar på så kommer det ta ett tag att få i ordnining på den. Om jag nu gör det alls.
Användarvisningsbild
stork3n
GT-fanatiker
Inlägg: 775
Blev medlem: tis apr 03, 2007 19:01
Ort: uppland

Inlägg av stork3n »

en fråga, den här andra bilen , va e det för bil? :P
krill3
GT-diggare
Inlägg: 68
Blev medlem: fre aug 08, 2008 12:39

Fråga på bara ;)

Inlägg av krill3 »

stork3n skrev:en fråga, den här andra bilen , va e det för bil? :P
Tyvär är det ju ingen Audi men det är en Mitsubishi Galant som en i släkten skulle sälja, den har inga fel alls och gått 14,000 mil. Ska ju köpa kjolar och massa sådant så det kommer kosta en del. Där av finns det knappt några pengar kvar till GTn. Jag har väntat sen i Maj 08 på den så det kom lite snabbt att jag fick den tillslut och då hade jag redan köpt Galanten :roll:
Skriv svar