Det svåra valet

Här kan vi diskutera allt mellan himmel och jord

Nummer 1?
7
100%
Nummer 2?
0
Inga röster
 
Antal röster: 7

Användarvisningsbild
mrknopfler
GT-fanatiker
Inlägg: 233
Blev medlem: tis feb 19, 2008 14:48

Det svåra valet

Inlägg av mrknopfler »

Vilken ska man välja?

1
Bild

2
Bild
Fegis
GT-fanatiker
Inlägg: 647
Blev medlem: sön aug 24, 2008 16:49
Ort: Tidaholm

Inlägg av Fegis »

Nummer 1 helt klart, en mobil ringer o sms.ar man ju nästan bara med dom andra funktionerna används sällan iaf av mig, så jag hade lätt valt Radiobilen :)
Användarvisningsbild
mrknopfler
GT-fanatiker
Inlägg: 233
Blev medlem: tis feb 19, 2008 14:48

Inlägg av mrknopfler »

Det lutar åt det hållet... men det är ju roligt att få lite medhåll=)
Användarvisningsbild
stork3n
GT-fanatiker
Inlägg: 775
Blev medlem: tis apr 03, 2007 19:01
Ort: uppland

Inlägg av stork3n »

det beror på hur m´kt tid du kommer att ha över till att köra med bilen? :P
Användarvisningsbild
mrknopfler
GT-fanatiker
Inlägg: 233
Blev medlem: tis feb 19, 2008 14:48

Inlägg av mrknopfler »

Lagomt med tid=)
Användarvisningsbild
coupesudden
GT-fanatiker
Inlägg: 255
Blev medlem: fre jan 18, 2008 18:44
Ort: sunne

Inlägg av coupesudden »

tid får man ta sig =) jag menar hur ofta får man inte ta sig tid att prata i telefon ??? har allt en 1:8 buggy själv =) men har inte kört nått på 5 år eller så ..... men det suger i tarmen ibland =)

en fråga ... ska du köpa den ny ?? min rekommendation är att försöka få tag på en bättre beg av nån som tävlat ... dom är färdiga med alla options å säkert mycket bättre motor !! å framför allt mer reservdelar med på köpet !!

// mvh janne sundin
Användarvisningsbild
mrknopfler
GT-fanatiker
Inlägg: 233
Blev medlem: tis feb 19, 2008 14:48

Inlägg av mrknopfler »

coupesudden skrev:tid får man ta sig =) jag menar hur ofta får man inte ta sig tid att prata i telefon ??? har allt en 1:8 buggy själv =) men har inte kört nått på 5 år eller så ..... men det suger i tarmen ibland =)

en fråga ... ska du köpa den ny ?? min rekommendation är att försöka få tag på en bättre beg av nån som tävlat ... dom är färdiga med alla options å säkert mycket bättre motor !! å framför allt mer reservdelar med på köpet !!

// mvh janne sundin
Jo det blir nytt. Det enda jag jag kommer att köpa beg är en trimpipa
av en kompis. Enda nackdelen är att jag gillar spakradio bättre än ratt, men
jag antar att det är dags att lära sig ratt. Har en 1:10 elare med Audi Quattro karross som väntar på reservdelar och hade en 1:8 metanol för många år sedan så jag tänkte det är dags nu när man har lite mera pengar och slippa sölet med metanol. Är ju förvisso ryckstart på metanolare nu för tiden men förr var det gummitrissa på borrmaskin mot svänghjulet som gällde.
Skriv svar